پرسپولیس صفر _ تراکتور یک/ فتح آزادی به دست مشکی‌پوشان تراکتوری

تراکتور با تک گل عباس‌زاده پرسپولیس را در تهران شکست داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پرسپولیس و تراکتور از ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه امروز یکشنبه _ دهم مهر ماه _در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که این مسابقه د با برتری یک گله تراکتوری‌ها خاتمه یافت.

هفته هفتم لیگ برتر، جام خلیج فارس

دیدار تیم‌های پرسپولیس و تراکتور

ورزشگاه: آزادی، تهران

تماشاگر: -

گل‌ها: محمد عباس‌زاده (دقیقه ۷۵- برای تراکتور)

اخطار: علی نعمتی (دقیقه ۳، از پرسپولیس) - علیرضا بیرانوند (دقیقه ۶۶، از تراکتور) - ریکاردو آلوز (دقیقه ۸۱، از تراکتور) - محمدرضا اخباری (دقیقه ۸۴، از پرسپولیس)

اخراج: -

پرسپولیس تهران: علیرضا بیرانوند، مرتضی پورعلی‌گنجی، گئورگی گولسیانی، علی نعمتی (دقیقه ۶۱- وحید امیری)، دانیال اسماعیلی فر، سینا اسدبیگی، میلاد سرلک (دقیقه ۲+۹۰- وحدت هنانوف)، سعید صادقی، سروش رفیعی (دقیقه ۶۱- محمد عمری)، مهدی ترابی (دقیقه ۲+۹۰- سیامک نعمتی)، یورگن لوکادیا

سرمربی: یحیی گل محمدی

تراکتور تبریز: محمدرضا اخباری، هادی محمدی، سید محمد حسینی، حجت حق وردی، رضا اسدی، ریکاردو آلوز، محمد آقاجان‌پور، ابوالفضل رزاق‌پور، گوستاوو (دقیقه ۸۲- صفا هادی)، مهدی هاشم‌نژاد (دقیقه ۶۶- محمد قنبری)، محمد عباس‌زاده (دقیقه ۹۵- محمدرضا عباسی)

سرمربی: قربان بردیف

داور: موعود بنیادی‌فر

شرح بازی:

بازی اگر چه متعادل آغاز شد اما تراکتور در دقایق ابتدایی ابتکار عمل را بیشتر در اختیار داشت. شاگردان گل محمدی نیز خیلی زود نبض بازی را مال خود کرده اما برتری تناوبا میان دو تیم در گردش بود. نیمه نخست سرد و کسل کننده خاتمه یافت.

نیمه دوم با چند حمله خطرناک از سوی سرخ‌پوشان دنبال شد. بعد از دقایقی، نوبت به مشکی‌پوشان تراکتور رسید که خطرهای جدی روی دروازه حریف ایجاد کنند. شاگردان بردیف با فرار عباس زاده به گل نخست در دقیقه ۷۵ رسیده و از حریف پیش افتادند. در ادامه کوشش‌های پرسپولیس برای جبران گل خورده حاصلی را در بر نداشت تا این مسابقه با همین نتیجه به پایان برسد.

شرح گل‌ها:

۱-۰ (محمد عباس‌زاده، دقیقه ۷۵) - عباس زاده با فرار از قلب دفاع پرسپولیس تک به تک شد و نخست شوت او را بیرانوند گرفت ولی در برگشت عباس زاده دروازه خالی پرسپولیس را باز کرد.

دقایق حساس:

دقیقه ۷- شوت فنی مهاجم تراکتور را بیرانوند دفع کرد.

دقیقه ۴۰- ضربه سر عباس زاده از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۵۸- اخباری توپ مهاجم پرسپولیس را در چند قدمی دروازه گرفت.

دقیقه ۶۵- توپ در شلوغی محوطه جریمه پرسپولیس به عباس زاده رسید و ضربه والی او پس از برخورد به تیرک افقی، جلوتر خط فرود آمد.

دقیقه ۷۰- لوکادیا با پاس رو به جلو در موقعیت تک به تک قرار گرفت و با حرکت بدن اخباری را فریب داد اما شوت او به تیرک خورد.

دقیقه ۸۸- ترابی پنالتی را زمینی به سمت چپ دروازه زد اما اخباری با یک دست دفع کرد.

نکات ویژه:

* در شرایطی که بازیکنان رأس ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه در زمین بودند، بازی با ۳۲ دقیقه تأخیر شروع شد.

* در دقیقه ۸۴ بنیادی‌فر سرنگون شدن مهاجم پرسپولیس روی سانتر سعید صادقی را پنالتی عجیبی گرفت.

کد خبر 609301

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.