بدترین شروع اینتر در تاریخ سری آ ثبت شد

اوضاع برای اینتر خوب نیست و شکست برابر رم، کام اینزاگی و شاگردانش را بیش از هر زمانی تلخ کرده است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از گل، باخت اینتر مقابل رم چهارمین شکست آنها در هشت بازی ابتدایی آنها در این فصل از رقابت‌های سری آ بود و به این ترتیب، بدترین شروع آنها در یک دوره از رقابت‌های لیگ رقم خورد.

نراتزوری به لطف فدریکو دیمارکو، مقابل جالوروسی پیش افتاد، اما برتری آنها کمتر از ۱۰ دقیقه طول کشید و پائولو دیبالا در دقیقه ۳۹ یک ضربه والی محکم را به سمت دروازه آنها فرستاد و گلزنی کرد. شاگردان سیمئونه اینزاگی در نیمه دوم نتوانستند نتیجه را جبران کنند و کریس اسمالینگ موفق شد در فاصله ۱۵ دقیقه مانده به پایان بازی، گل برتری را برای رم به ثمر برساند.

شکست اینتر برابر رم به این معنی است که این تیم در چهار بازی از هشت بازی ابتدایی خود در لیگ شکست خورده و بدترین شروع خود را در یک فصل سری آ رقم زده است. پیش از این نیز چنین رکوردی توسط اینتر ثبت شده بود و آنها در سال ۲۰۱۱ با جیان پیرو گاسپرینی چنین رکورد ضعیفی ثبت کردند.

گاسپرینی که سرمربی وقت اینتر بود، خیلی زود از سمت خود کنار گذاشته شد و فرصت ادامه همکاری با باشگاه اینتر را نداشت. در عوض به جای او کلودیو رانیری به عنوان مربی این تری‌ها انتخاب شد و این تیم توانست در اولین بازی خود با مربی جدید برابر بولونیا به پیروزی دست یابد.

اینتر در پایان فصل ۲۰۱۱ در رده ششم جدول به کار خود پایان داد. در فصل جاری، آمار و ارقام نشان می‌دهد که اوضاع اینزاگی و تیمش خوب نیست. مدیران باشگاه اینتر علی رغم پرداخت هزینه‌های زیاد از جمله بازگرداندن لوکاکو به تیم، هنوز شاهد رقم خوردن نتیجه‌ای قابل توجه در زمین مسابقه نبوده‌اند. اینزاگی فرصت زیادی برای نمایش توانمندی‌هایش ندارد و اگر می‌خواهد به کار خود در تیم سری آ ادامه دهد، باید خیلی زود اینترمیلان را از این منجلاب بیرون بکشد؛ در غیر این صورت او اولین نفری خواهد بود که غرق می‌شود!

کد خبر 609277

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.