عصرانه خبری شهرهای ایران در ۱۰ مهرماه

در این بسته خبری از افتتاح شش طرح عمرانی و خدماتی شهرداری بروجرد تا برخورد با انبارداران ضایعات کهریزک و اطفای ۸۶ مورد حریق توسط آتش‌نشانان شهرداری گناباد را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای ایران در عرصه‌های مختلف عمرانی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود، در این بسته خبری ایمنا، (کوتاه از شهرهای ایران) سرفصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

افتتاح ۶ طرح عمرانی و خدماتی شهرداری بروجرد

یحیی عیدی بیرانوند، شهردار بروجرد گفت: در راستای ارتقای مبلمان شهری و رفاه شهروندان بروجردی ۶ طرح عمرانی و خدماتی افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

۳۵۰ هزار مترمربع از معابر و خیابان‌های بروجرد آسفالت شد

یحیی عیدی بیرانوند، شهردار بروجرد گفت: ۳۵۰ هزار مترمربع از معابر و خیابان‌های شهر آسفالت شد.

برخورد با انبار و فروش ضایعات پلاستیکی و آهنی در داخل شهر کهریزک

حسین کلهر،، شهردار کهریزک گفت: با هر گونه انبار و فروش ضایعات پلاستیکی و آهنی در داخل شهر که موجب آلودگی محیط زیست می‌شود، برخورد می‌کنیم.

۸۶ مورد اطفای حریق توسط آتش‌نشانان شهرداری گناباد

اصغر حسن زاده، سرپرست شهرداری گناباد گفت: سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری این شهرستان ۸۶ مورد اطفای حریق طی ۶ ماهه ابتدای امسال انجام داد.

جمعیت نیم میلیونی زنجان تنها ۱۰۰ آتش‌نشان دارد

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زنجان از استاندار زنجان خواست تا به منظور جبران کمبود آتش نشان در زنجان، اجازه جذب ۱۷۰ نفر نیروی انسانی را صادر کنند.

کاهش ۹۰ درصدی استفاده از آب شرب در فضای سبز خرم‌آباد

احمد بیرانوند، مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری خرم‌آباد گفت: بخش زیادی از آب فضای سبز شهر از چشمه گلستان تهیه می‌شود.

نصب گلدان‌های بتنی در محوطه قبور شهدای گمنام

سیدرضا هاشمی، رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری شهرکرد گفت: گلدان‌های بتنی در محوطه قبور شهدای گمنام در جاده سلامت نصب شده است.

کد خبر 609256

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.