بیش از ۱۹ میلیارد تومان خسارت به اموال تهران وارد شد

سخنگوی شهرداری تهران گفت: در جریان ناآرامی‌ها در روزهای بیست‌وهشتم شهریورماه تا پنجم مهرماه سال‌ جاری ۱۹ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان خسارت به تجهیزات شهری تهران وارد شده است.

به گزارش ایمنا، عبدالمطهر محمدخانی با اشاره به تصاویر منتشر شده از آسیب‌های آشوبگران به تجهیزات آتش‌نشانی پایتخت، اظهار کرد: در جریان ناآرامی‌های اخیر ۲۵ دستگاه خودروی سبک و سنگین و یک دستگاه تویوتا با تجهیزات کامل و متعلق به سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران دچار حریق و تخریب شد.

وی تصریح کرد: خسارت ناشی از تخریب این تجهیزات بالغ بر شش میلیارد تومان برآورد می‌شود؛ البته این تنها بخشی از ۱۹ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان خسارتی است که طی روزهای بیست‌وهشتم شهریورماه تا پنجم مهرماه سال‌جاری به تجهیزات شهر تهران وارد شده است.

سخنگوی شهرداری تهران افزود: در کنار آسیب به اموال شهر، ۲۱ نفر از کارکنان شهرداری تهران شامل نیروهای شرکت واحد اتوبوسرانی، نیروهای خدمات شهری و سازمان آتش‌نشانی نیز در پی آشوب‌های افرادی معدود، دچار صدمه و آسیب‌دیدگی شدند که یک نفر از کارکنان اتوبوسرانی در بیمارستان بستری شد؛ همچنین ۱۷ نفر درمان سرپایی و سه نفر از کارکنان سازمان آتش‌نشانی نیز مصدوم شدند.

وی ضمن گرامیداشت روز آتش‌نشان، اظهار کرد: صدمه زدن به کارکنان شهرداری و خسارت وارد کردن به تجهیزات شهر به هر شکل ممکن محکوم است و علاوه بر تضییع سرمایه شهروندان، تهدیدی برای سلامت و امنیت جانی کارکنان مجموعه بزرگ شهرداری تهران محسوب می‌شود.

منبع: ایسنا

کد خبر 609234

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.