هوادار یک- سپاهان ۲/ از شکست تا پیروزی با درخشش رامین

تیم فوتبال سپاهان پس از چهار هفته به طلسم نبردن های خود پایان داد و برابر هوادار به پیروزی رسید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در چارچوب رقابت‌های هفته هفتم لیگ برتر، امروز _یکشنبه، دهم شهریورماه_ از ساعت ۱۷ تیم‌های هوادار و سپاهان در ورزشگاه پاس قوامین به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار با پیروزی دو بر یک سپاهان به پایان رسید.

هفته هفتم لیگ برتر فوتبال، جام خلیج فارس

دیدار تیم‌های هوادار و سپاهان

ورزشگاه: پاس قوامین

تماشاگر: -

گل‌ها: محمد جواد محمدی (دقیقه ۶) برای هوادار؛ امید نورافکن (دقیقه ۲۶) و رامین رضائیان (دقیقه ۴+۴۵) برای سپاهان

اخطار: محمد جواد محمدی (دقیقه ۵۸) از هوادار؛ عیسی مرادی (دقیقه ۳۳)، رامین رضائیان (دقیقه ۴۲)، محمد قربانی (دقیقه ۶۹) از سپاهان

هوادار: مهرداد طهماسبی، امیرحسین پورمحمد، عزت پورقاز، محمدجواد محمدی (۷۶- رضا مغانلو)، بابک مرادی (۴۶- حسین صادقی)، محسن سفید چقایی، مهدی عبدی (۴۶- فریبرز گرامی)، نیما انتظاری، سیدمحمد میری (۶۳- مهدی مهدیخانی)، فرزاد جعفری و محمد چهارمحالی (۶۳- معین عباسیان)
سرمربی: ساکت الهامی

سپاهان: رشید مظاهری، رناتو داسیلویرا، محمد دانشگر، امید نورافکن، رامین رضائیان، مسعود ریگی (۱+۹۰- نیلسون جونیور)، محمد کریمی (۸۲- یاسین سلمانی)، محمد قربانی، محمد علی نژاد (۱+۹۰- الویس کامسوبا)، محمدرضا حسینی (۸۲- میلاد زکی پور) و عیسی مرادی (۴۶- شهریار مغانلو)

سرمربی: خوزه مورایس

داور: امیر سامان سلطانی

شرح بازی:

دو تیم در شرایطی به مصاف یکدیگر می‌رفتند که هر دو در هفته‌های قبل شرایط خوبی نداشتند و سخت به دنبال سه امتیاز این دیدار بودند تا به طور مقطعی به شرایط خود در جدول سر و سامان ببخشند. در آغاز دیدار این هوادار بود که روی یک ضربه آزاد سپاهان را غافلگیر کرد و خیلی زود پیش افتاد. در ادامه در حالی که سپاهان بازی را خوب آغاز نکرده بود کم کم بر بازی مسلط شد و ابتدا روی یک ضربه آزاد و ضربه سر از سوی نورافکن به گل تساوی رسید. سپاهان که در دقایق پایانی بازی در نیمه نخست با تعویض پست محمدرضا حسینی و محمد علی نژاد، تیم برتر میدان بود در آخرین ثانیه‌ها صاحب یک ضربه پنالتی شد تا رامین رضاییان که پاس گل اول این تیم را داده بود، گل دوم را خودش از روی نقطه پنالتی به ثمر برساند و سپاهان برنده به رختکن برود.

در نیمه دوم سپاهان کاملاً با استراتژی دفاعی وارد زمین شد تا پیروزی با ارزش خود را حفظ کند. در سوی دیگر هوادار که طبیعتاً به دنبال زدن گل تساوی بود در اکثر دقایق نیمه دوم حاکم توپ و میدان بود و صاحب یکی دو موقعیت خوب برای گلزنی هم شد اما شانس با این تیم یار نبود. در هر صورت سپاهان هرطور که بود در دقایق پایانی بازی را مدیریت کرد تا سه امتیاز خارج از خانه با ارزش کسب کند و قبل از بازی حساس هفته آینده با پرسپولیس اختلافش با این تیم در صدر جدول بیشتر از ۵ امتیاز نشود.

شرح گل‌ها:

۰-۱ (دقیقه ۶- هوادار) - روی یک ضربه آزاد، ارسال کوتاه محمد میری در دهانه دروازه با ضربه محمد جواد محمدی تبدیل به گل برای هوادار شد.

۱-۱ (دقیقه ۲۶- سپاهان) - دقیقاً مشابه گل هوادار، ضربه آزاد ارسالی رامین رضاییان در دهانه دروازه هوادار با ضربه سر امید نورافکن تبدیل به گل تساوی شد.

۲-۱ (دقیقه ۴+۴۵- سپاهان) - با خطای پورمحمد روی علی نژاد، داور خطای پنالتی گرفت تا رامین رضائیان با ضربه‌ای مطمئن گل دوم سپاهان را از روی نقطه پنالتی به ثمر برساند.

دقایق حساس:

دقیقه ۲۷- در یک موقعیت خوب توپ در محوطه جریمه هوادار به علی نژاد رسید اما تعلل او منجر به از دست رفتن موقعیت سه به دو برای سپاهان شد.

دقیقه ۳۵- محمدرضا حسینی پس از یک کنترل توپ خوب در موقعیت تک به تک قرار گرفت اما در زمان ضربه نهایی او توپ پله شد و راهی آسمان شد!

دقیقه ۵۳- هوادار که سخت به دنبال زدن گل تساوی بود در محوطه جریمه سپاهان توسط محمدی صاحب موقعیت خوبی شد اما پاس در عرض محمدی قطع شد تا موقعیت خوب این تیم از دست برود.

دقیقه ۹۰- کرنر تیز و خطرناک ارسالی به تیر دوم دروازه سپاهان با ضربه پورقاز همراه شد اما توپ با اختلافی بسیار کم از کنار دروازه به بیرون رفت تا جدی ترین موقعیت گلزنی هوادار از دست برود.

اتفاق ویژه:

طلسم چهار هفته بدون پیروزی برای سپاهان بالاخره در این هفته به پایان رسید و بردی که با چنگ و دندان به دست آمد دوباره سپاهان را به مسیر برد بازگرداند.

بهترین بازیکن:

رامین رضائیان در روزی که یک پاس گل زیبا ارسال کرد و گل دوم را خود از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند بهترین بازیکن میدان بود.

کد خبر 609166

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.