مهدی تارتار: در برهه‌های سخت پیکان نجاتم داده است/ می‌ترسیدیم نتیجه بازگردد و کمی بد بودیم

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: در سال‌های اخیر در تیم‌هایی که سرمربی بوده‌ام هر زمان در مواقع بحرانی به پیکان برخورد کرده‌ام به پیروزی رسیدم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهدی تارتار پس از پیروزی ذوب‌آهن در مقابل پیکان تهران در کنفرانس‌خبری اظهار کرد: امروز هواداران‌مان را کنار خود نداشتیم اما امیدوارم برد ارزشمندمان آنان را خوشحال کرده باشد؛ اگر امروز بعد از شش مساوی می‌باختیم شرایط‌مان بحرانی می‌شد، به بازیکنانم گفته بودم باید بازی امروز را ببریم و خوشبختانه این اتفاق افتاد.

وی افزود: در سال‌های مربی‌گری‌ام همیشه در شرایط سخت به پیکان برخورد کرده‌ام؛ در نفت مسجدسلیمان پس از پنج تساوی پیاپی و در پارس‌جنوبی پس از هفته‌ها ناکامی برابر پیکان به پیروزی رسیدم؛ از همین‌رو خاطره‌های خوبی از پیکان در روزهای سخت دارم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن ادامه داد: پیکان امروز به‌دنبال اشتباهات از ما بود تا در حملات سریع به گل برسد، اما هوشمندانه عمل کردیم و با وجود اینکه اشتباهاتی نیز داشتیم توانستیم آنان را جمع کنیم‌. در نیمه‌دوم به‌واسطه تساوی‌های پیاپی‌مان در هفته‌های گذشته استرس داشتیم و نگران بازگشت نتیجه بودیم به‌همین دلیل کیفیت‌مان پایین آمد ولی در ضدحملات باهوش عمل کردیم و حتی می‌توانستیم گل‌های بیشتری به‌ثمر برسانیم.

تارتار در پایان گفت: در نیمه‌دوم پیکان احساسی حمله کرد ولی موقعیت چندانی به آنان ندادیم، از بازیکنانم تشکر می‌کنم و امیدوارم در ادامه روندمان را با کسب پیروزی‌های بعدی ادامه دهیم.

کد خبر 609060

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.