ضرورت نقش‌آفرینی هوشمندانه و جدی دستگاه‌های مسئول در راستای آرامش‌بخشی به کشور

روسای قوای مجریه، مقننه و قضائیه ضرورت شناخت و تبیین توطئه‌های ایران‌ستیزان و دشمنان انقلاب اسلامی را از سوی رسانه‌ها و نخبگان مورد تاکید قرار دادند.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، سران سه قوه در جلسه عصر امروز _شنبه نهم مهرماه_ که در محل نهاد ریاست جمهوری تشکیل شد، ضمن بررسی مسائل روز و وقایع اخیر کشور، نقش‌آفرینی هوشمندانه و جدی دستگاه‌های مسئول را در راستای آرامش‌بخشی به کشور، مقابله با آشوبگری و صیانت از نظم و امنیت عمومی خواستار شدند.

رؤسای قوای مجریه، مقننه و قضائیه، ضرورت شناخت و تبیین توطئه‌های ایران‌ستیزان و دشمنان انقلاب اسلامی را از سوی رسانه‌ها و نخبگان مورد تاکید قرار دادند و از مردم شریف کشورمان که با بصیرت، زمان‌شناسی و مرزبندی هوشمندانه، برنامه‌ریزی پیچیده و چندلایه دشمنان برای بحران‌سازی در کشور را تا کنون ناکام گذارده‌اند، قدردانی کردند.

در این جلسه همچنین بر صیانت از جان و مال مردم و همچنین نظم و امنیت جامعه بعنوان یکی از وظایف جدی نظام حکمرانی تاکید و در این راستا به همه دستگاه‌های دارای مسئولیت تکلیف شد، با کنشگری فعالانه و پایش دقیق تحولات وظایف خود را در راستای صیانت از آرامش و امنیت جامعه ایفا کنند.

کد خبر 609046

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.