شهرهای شجاع ۲۰۲۲؛ رویدادی برای مقابله با مشکلات آب‌وهوایی

رویداد مجازی شهرهای شجاع ۲۰۲۲ از تاریخ سوم تا هفتم ماه اکتبر به منظور ارائه راه‌حل‌هایی برای مقابله با وضعیت اضطراری آب‌وهوایی برگزار می‌شود.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شهرهای شجاع ۲۰۲۲ (Daring Cities ۲۰۲۲)، یک انجمن مجازی برای مدیران شهرهای جهان است که در آن بیش از هزار نفر از کارشناسان گرد هم می‌آیند تا راه‌حل‌هایی را برای مقابله با وضعیت اضطراری آب و هوا ارائه دهند.

این رویداد مجازی از تاریخ سوم تا هفتم ماه اکتبر برگزار می‌شود و در آن بیش از هزار نفر از مقامات دولتی، کارمندان، سرمایه‌گذاران، دانشگاهیان و جوانان گرد هم می‌آیند تا بیشتر بدانند، بهتر عمل کنند و با برای مقابله با مشکلات آب و هوایی با یکدیگر همکاری کنند.

شهر فدرال بن، به عنوان میزبان شهرهای شجاع ۲۰۲۲ انتخاب شده است. این شهر دارای سابقه طولانی اقدامات اقلیمی است که به دهه ۱۹۹۰ بازمی‌گردد. همچنین بیش از ۲۵۰۰ دولت محلی که یک میلیارد افراد مواجه با وضعیت اضطراری آب‌وهوایی را تحت پوشش قرار می‌دهند، به عنوان الگوهایی برای نحوه استفاده از قدرت برای تغییر جهان، انتخاب شده‌اند.

شهرهای شجاع ۲۰۲۲؛ رویدادی برای مقابله با مشکلات آب‌وهوایی

سال ۲۰۲۲ مملو از بلایای آب‌وهوایی غیرقابل پیش‌بینی نظیر خشکسالی، سیل و آتش سوزی بوده است، اما به دلیل بهبود جامعه پس از همه‌گیری بیماری کرونا، رکود اقتصادی و جنگ، پاسخ جامعه جهانی به وضعیت اضطراری آب و هوایی تا حد زیادی متوقف شده است.

انجمن مجازی شهرهای شجاع ۲۰۲۲ به میزبانی شهر فدرال بن، دو رویداد را با مشارکت سازمان‌ها و با هدف رسیدگی به وضعیت اضطراری آب و هوا و تاکید بر اهمیت همکاری‌های بین‌سازمانی، چندسطحی و چندجانبه برگزار خواهد کرد.

هدف از برگزاری این رویداد کمک به شهرهای جهان برای درک بهتر فرصت‌های مالی و افزایش دانش خود در زمینه اجرای پروژه‌ها و همچنین ایجاد فضای پویا برای آن‌ها است.

شهرهای شجاع ۲۰۲۲؛ رویدادی برای مقابله با مشکلات آب‌وهوایی

کد خبر 609003

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.