فردا در صحن علنی شورای شهر تهران چه می‌گذرد؟

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران گفت: دستور جلسه این هفته صحن به بررسی گزارش حساب‌رس رسمی شورای اسلامی شهر در خصوص مناطق هشت، ۱۰، ۱۸ و ۱۹ شهرداری تهران اختصاص یافته است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علیرضا نادعلی امروز _شنبه نهم مهرماه‌_ با اشاره به برگزاری نود و سومین جلسه از ششمین دوره شورای شهر تهران که فردا یکشنبه دهم مهرماه برگزار خواهد شد، اظهار کرد: دستور جلسه این هفته صحن به بررسی گزارش حساب‌رس رسمی شورای اسلامی شهر تهران در خصوص مناطق هشت، ۱۰، ۱۸ و ۱۹ شهرداری تهران اختصاص یافته و مقرر شده است در ادامه این بررسی‌ها، کمیسیون برنامه و بودجه نیز گزارش خود را قرائت می‌کند.

وی ادامه داد: طبق سال‌های گذشته، جلسات شورای اسلامی شهر تهران مقرر شده است تا ۲۱ پرونده پلاک ثبتی از حیث باغ یا غیرباغ بودن مورد بررسی قرار گیرد و این موضوع تعیین تکلیف شود.

سخنگوی شورای شهر تهران گفت: بررسی لایحه ارسالی از شهردار تهران مبنی بر «اعطای مجوز به شهرداری تهران جهت انتشار ۳۵ هزار میلیارد ریال اوراق مالی-اسلامی به منظور اجرای طرح‌های حمل و نقل عمومی شهر تهران» یکی دیگر از موارد دستور جلسه نود و سوم شورای اسلامی شهر است که تعیین تکلیف خواهد شد.

کد خبر 608984

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.