اهمیت حمایت شورای شهر از به‌روزرسانی تجهیزات سازمان آتش‌نشانی شهرداری قم

عضو شورای اسلامی شهر قم گفت: سازمان آتش‌نشانی یکی از مهم‌ترین بخش‌های خدمات‌رسان شهرداری است و تقویت آن موجب بالا بردن ضریب ایمنی در شهر و کاهش حوادث خواهد بود که این موضوع آرامش را برای شهروندان به دنبال خواهد داشت.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر قم، معصومه آمره، اظهار کرد: هفتم مهرماه و روز آتش‌نشانی و خدمات ایمنی را صمیمانه تبریک می‌گوئیم و آرزوی توفیق و سلامتی را برای تمام نیروهای آتش‌نشان شهر قم خواستاریم.

وی ادامه داد: سازمان آتش‌نشانی یکی از مهم‌ترین بخش‌های خدمات‌رسان شهرداری است و تقویت آن موجب بالا بردن ضریب ایمنی در شهر و کاهش حوادث خواهد بود که این موضوع آرامش را برای شهروندان به دنبال خواهد داشت.

عضو شورای اسلامی شهر قم گفت: حمایت از سازمان خدمات‌رسان آتش‌نشانی در زمینه تجهیز و به‌روزرسانی تجهیزات و ملزومات به‌منظور تقویت و همچنین پیشگیری از حوادث اولویت شورای اسلامی شهر است.

وی تصریح کرد: شورای اسلامی شهر در خصوص به‌روزرسانی تجهیزات سازمان آتش‌نشانی و ارتقای خدمات به عموم شهروندان همواره پشتیبانی خواهد کرد؛ شهر قم در مقایسه با سایر آتش‌نشانی‌های کشور از توانمندی انسانی خوبی برخوردار است، اما برای حفظ و ارتقای توانمندی نیروی انسانی، نیازمند خریداری تجهیزات عملیاتی به‌روز است که لازمه آن حمایت و توجه ویژه مسئولان استانی و ملی است.

کد خبر 608977

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.