آتش‌نشانان حافظ جان و اموال شهروندان هستند

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر قم گفت: سازمان آتش‌نشانی ارتباط مستقیمی با حفظ جان و اموال شهروندان دارد، شهرداری قم در مسیری حرکت می‌کند که خسارت‌های مادی و جانی حاصل از حوادث با تأمین و خریداری تجهیزات مورد نیاز به حداقل برسد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سید مجتبی سبحانی‌ثابت امروز _‌شنبه نهم مهرماه_ در بازدید مدیران شهری و استانی و اعضای شورای اسلامی شهر قم از ایستگاه‌های آتش‌نشانی با بیان اینکه وضعیت آتش‌نشانی قم تا رسیدن به وضعیت ایده‌آل فاصله دارد، اظهار کرد: تجهیزات و امکانات مورد نیاز این سازمان با توجه به توسعه شهر قم باید تکمیل شود.

وی با اشاره به اینکه سازمان آتش‌نشانی باید به تجهیزات و خدمات نوین در امداد و نجات مجهز شود، ادامه داد: در کنار تجهیزات مدرن، اصل آموزش و آمادگی در برابر هر تهدیدی باید بین نیروها جدی گرفته شود.

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر قم گفت: این سازمان ارتباط مستقیمی با حفظ جان و اموال شهروندان دارد، شهرداری قم در مسیری حرکت می‌کند که خسارت‌های مادی و جانی حاصل از حوادث با تأمین و خریداری تجهیزات مورد نیاز به حداقل برسد.

وی با اشاره به تلاش شورای اسلامی شهر برای تأمین و تجهیز سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی، تصریح کرد: در حال حاضر یک نردبان ۴۰ متری در اختیار این سازمان است و در بودجه سال جاری نیز بودجه ویژه‌ای برای خرید یک نردبان ۴۰ متری دیگر در نظر گرفته شده است.

کد خبر 608976

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.