تنظیم برنامه ۵ ساله راهبردی عملیاتی شهر دلیجان

شهردار دلیجان گفت: همزمان با تغییر رویکرد مدیریت شهری در شناسایی فرصت‌ها، پتانسیل‌ها، تهدیدات و هم‌افزایی جمعی جهت رسیدن به توسعه همه‌جانبه شهر، برنامه پنج ساله راهبردی عملیاتی و چشم‌انداز شهر با تلاش مجموعه شهرداری در حال تنظیم است.

علیرضا پوررستم در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: مدیریت شهری در راستای رسیدن به اهداف توسعه پایدار و تصمیم‌گیری جهت حل مشکلات و مسائل شهری، نیازمند برنامه‌ریزی دقیق و به‌هنگام شهری است.

وی افزود: برنامه عملیاتی شهر دلیجان راهی برای رسیدن به توسعه پایدار، پیش‌بینی شرایط آینده و ایجاد آمادگی در سازمان شهرداری برای مواجه شدن با چالش‌ها، بهره‌گیری از فرصت‌ها و مقابله با تهدیدهای احتمالی است.

شهردار دلیجان خاطرنشان کرد: با توجه به خلاءهای برنامه‌های میان مدت و بلند مدت علیرغم نزدیک به یک قرن تأسیس شهرداری، با تغییر رویکرد مدیریت شهری در شناسایی فرصت‌ها، پتانسیل‌ها، تهدیدات و هم‌افزایی جمعی جهت رسیدن به توسعه همه‌جانبه شهر، برنامه پنج ساله راهبردی عملیاتی و چشم‌انداز شهر با تلاش مجموعه شهرداری در حال تنظیم است.

پوررستم با بیان اینکه در همین خصوص پرسشنامه‌ای در اختیار مردم شهرستان دلیجان قرار گرفته است، تصریح کرد: این پرسشنامه به منظور آگاهی برنامه‌ریزان و مسئولان شهرداری دلیجان از نظرات مردم این شهر در خصوص تدوین برنامه پنج ساله شهر دلیجان تهیه شده است.

وی گفت: مسلماً نتایج حاصله در بهسازی محیط شهری مؤثر خواهد بود و اطلاعات حاصل از پرسشنامه جهت کمک به تهیه برنامه مورد استفاده قرار می‌گیرد.

کد خبر 608974

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.