برنامه روز پنجم مرحله‌ گروهی جام ملت‌های فوتسال ۲۰۲۲ آسیا

روز پنجم مرحله‌ گروهی رقابت‌های جام ملت‌های فوتسال ۲۰۲۲ آسیا با انجام چهار دیدار در گروه‌های اول و دوم پیگیری خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، رقابت‌های شانزدهمین دوره جام ملت‌های فوتسال ۲۰۲۲ آسیا به میزبانی کویت، امروز _شنبه نهم مهرماه_ با انجام چهار دیدار در گروه‌های اول و دوم پیگیری می‌شود و به این ترتیب بازی‌های سوم و پایانی این دو گروه برگزار خواهد شد تا تکلیف تیم‌های صعودکننده به مرحله یک‌چهارم نهایی در گروه‌های اول و دوم مشخص شود. ازبکستان تنها تیمی است که موفق به قطعی‌کردن صعود خود در گروه‌های اول و دوم شده است.

برنامه بازی‌های امروز به شرح زیر است:

گروه اول:

تایلند - عمان (ساعت ۱۷)

کویت - عراق (ساعت ۲۰)

با توجه به اینکه تیم‌های تایلند و کویت هرکدام یک پیروزی و یک تساوی به ثبت رسانده‌اند و عراق فقط سه امتیاز دارد، جدال‌های این گروه از حساسیت بالایی برخوردار خواهد بود و باید دید از بین شاگردان ناظم‌الشریعه در تیم‌ملی عراق، تایلند قدرتمند و کویتِ میزبان، در مرحله یک‌چهارم نهایی چه تیم‌هایی حاضر می‌شوند.

گروه دوم:

تاجیکستان - ترکمنستان (ساعت ۱۱)

ازبکستان - بحرین (ساعت ۱۴)

تیم‌ملی ازبکستان در دو بازی ابتدایی مرحله گروهی با کسب پیروزی‌های هشت بر صفر و سه بر دو برابر ترکمنستان و تاجیکستان نخستین صعودکننده به مرحله یک‌چهارم نهایی است و بازی آخر این تیم در دور گروهی دست‌گرمی خواهد بود.

تیم‌های ملی تاجیکستان، ترکمنستان و بحرین نیز به ترتیب سه، یک و یک امتیاز دارند و با تساوی یا پیروزی احتمالی تاجیکستان برابر ترکمنستان، تکلیف دومین صعودکننده گروه دوم نیز مشخص می‌شود.

کد خبر 608914

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.