گسترش خدمات دیجیتالی در بالتیمور

براندون اسکات، شهردار بالتیمور بزرگ‌ترین شهر ایالت مریلند در آمریکا، از تخصیص بودجه‌ای ۳.۲ میلیون دلاری برای تشکیل دو تیم جدید جهت بهبود خدمات دیجیتالی و استفاده بهتر از داده‌ها خبر داده است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، بالتیمور به‌زودی میزبان خدمات تکنولوژیک گسترده‌ای در سراسر شهر خواهد بود که از طریق افزایش قابلیت دسترسی و برابر شهروندان به ابزارهای دیجیتالی به بهبود کیفیت زندگی آن‌ها کمک زیادی خواهد کرد. در این راستا، دو تیم متخصص تشکیل می‌شود که در ارائه خدمات دیجیتالی فعالیت خواهند کرد و تمرکز بر فناوری‌های طراحی کاربر-محور و روش‌های مدیریت تولید را در رأس اهداف خود قرار خواهند داد.

اعضای تیم دیجیتال بالتیمور، تحت نظارت مستقیم افسر ارشد داده‌های شهر فعالیت خواهند کرد و رویکردهای خود را برای تحقق هدف مدرن‌سازی شهری و ارائه بهترین خدمات به مشتریان و شهروندان به صورت پیشنهادی در اختیار وی قرار خواهند داد. مرکز دیجیتال بالتیمور نیز نقش مهمی در ارائه خدمات به شهروندان و رفع نیازهای آنان انجام خواهند داد و به تأمین نیازهای تکنولوژیک برای آنان خواهند پرداخت. در واقع، هدف نهایی مدیران بالتیمور، زمینه‌سازی برای بهبود ارائه خدمات مهم شهری و تأمین فناوری‌های پیشرفته دنیا به بهترین شکل ممکن در شهر است.

گسترش خدمات دیجیتالی در بالتیمور

در مجموع ۳.۲ میلیون دلار برای ایجاد تیم‌های جدید و ارائه خدمات هزینه خواهد شد که از این مقدار ۲.۱ میلیون دلار در اختیار تیم دیجیتال قرار خواهد گرفت و ۱.۱ میلیون دلار صرف تشکیل تیم عملکرد شهری در اداره نوآوری بالتیمور خواهد شد. تیم دوم، رویکردی جامع و کل‌گرا را برای مدیریت عملکرد خود در پیش خواهد گرفت و به انجام اقداماتی خواهد پرداخت که به تسهیل پیشبرد فرآیندهای در حال انجام منجر می‌شود و معنادار بودن اقدامات را تضمین می‌کند، ضمن این‌که در نظارت بر اثربخشی ارائه خدمات شهری نیز نقش مهمی ایفا می‌کند.

در نهایت، هر دو تیم باید اهدافی را در نظر بگیرند که ارائه بهتر خدمات را متناسب با بودجه‌ای که همه ساله دریافت می‌کنند، در پی داشته باشد.

کد خبر 608908

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.