پاتوق فرهنگی در محلات کرج راه‌اندازی شود

رئیس کمیسیون فرهنگی، هنری، ورزشی، اجتماعی و جوانان شورای اسلامی شهر کرج گفت: استفاده از ظرفیت‌های مدیریت شهری کرج و توان علمی، اجتماعی و فرهنگی قرارگاه خاتم‌الاوصیای استان البرز در راستای فعالیت‌های فرهنگی مورد توجه قرار گرفته است.

حجت‌الاسلام علیرضا سعیدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به برگزاری نشست با فرمانده قرارگاه خاتم‌الاوصیای استان البرز، اظهار کرد: وجود نخبگان انقلابی و دلسوز در استان، سرمایه بزرگی است که می‌تواند اثربخشی منویات رهبری در راستای گام دوم انقلاب و مردم‌سالاری دینی را محقق کند.

وی در خصوص اهداف فرهنگی و اجتماعی قرارگاه خاتم‌الاوصیا، به ظرفیت‌های دوسویه این مجموعه و مدیریت شهری کرج، افزود: مدیریت شهری کرج در حال حاضر به لحاظ ظرفیت مکانی می‌تواند فضا و امکانات مناسب را برای بهره‌مندی شهروندان فراهم کند و از توان و ظرفیت نیروی انسانی علمی و کارآمد قرارگاه جهت اهداف مشترک بهره‌مند شد که گامی در راستای خدمات بهتر به شهر و شهروندان است.

عضو شورای اسلامی شهر کرج با تاکید بر اینکه شناسایی امکانات موجود امری ضروری است، تصریح کرد: توان علمی و اجرایی مجموعه قرارگاه و همکاری دوجانبه با مدیریت شهری می‌تواند بسترساز اقدامات بزرگ فرهنگی در سطح استان البرز شود.

وی با بیان اینکه داشتن برنامه‌ریزی کارآمد و اجرایی بسیار مهم است، تصریح کرد: با برنامه‌ریزی‌های مناسب باید بستر راه‌اندازی پاتوق فرهنگی در محلات شهر فراهم شود تا بر اساس وظایف ذاتی سازمانی و احساس نیاز در جامعه به وظیفه خود عمل کنیم.

سعیدی در خصوص لزوم اجرای برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی در محلات شهر، تاکید کرد: انتظار داریم تعاریف صحیحی از برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی انجام شود تا کارایی بهتری را شاهد باشیم.

کد خبر 608860

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.