اجرای بیش از ۱۰ هزار متر مربع عملیات ترمیم آسفالت در منطقه ۹  کرج

مدیر منطقه ۹ شهرداری کرج از اجرای بیش از ۱۰ هزار متر مربع عملیات ترمیم آسفالت در این منطقه خبر داد و گفت: عملیات آسفالت معابر طبق استانداردهای موجود با رعایت دستورالعمل‌ها و ضوابط اجرایی و بر اساس اولویت‌های پیش‌بینی شده انجام می‌شود.

آرش یگانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: برنامه‌ریزی و اولویت‌بندی اجرای عملیات عمرانی در سطح منطقه و پخش آسفالت در معابر و خیابان‌های سطح شهر بر اساس نیاز محله‌های مختلف به آسفالت صورت می‌گیرد.

وی با بیان اینکه یکی از وظایف دائمی در شهرداری‌ها نظارت بر کیفیت آسفالت معابر و نیز ترمیم به موقع آنها است، افزود: عملیات آسفالت معابر طبق استانداردهای موجود با رعایت دستورالعمل‌ها و ضوابط اجرایی و بر اساس اولویت‌های پیش‌بینی شده انجام می‌شود.

مدیر منطقه ۹ شهرداری کرج تصریح کرد: بررسی و رفع مشکلات عمرانی تمام محلات سطح منطقه نیز از جمله اقدامات عمرانی بوده است که طی سال جاری در دستور کار قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه اجرای عملیات عمرانی یکی از دغدغه‌های شهرداری در راستای رفاه حال شهروندان است، تصریح کرد: حوزه عمران منطقه در طول سال گذشته با جدیت تمام اقدام به عملیات روکش آسفالت، پیاده‌روسازی و جدول‌گذاری در تمام معابر این منطقه کرده است.

یگانی خاطرنشان کرد: آسفالت و بهسازی معابر اصلی و فرعی محله‌های این منطقه در اولویت است و برای عمران و نوسازی معابر و محلات برنامه‌های مختلفی بر مبنای دستورالعمل‌های تعیین شده است.

کد خبر 608847

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.