نصب ۴ وسیله بازی شهربازی کیو تا سال ۱۴۰۲

شهردار خرم‌آباد گفت: طبق قرارداد منعقد شده سرمایه‌گذار موظف است ظرف مدت ۱۰ سال پروژه شهربازی را به بهره‌برداری برساند؛ چنانچه چهار وسیله نصب نشده تا کمتر از یک سال دیگر به شهربازی اضافه نشود، این مدت زمان به دلیل عمل نکردن پیمانکار به تعهد خود به پنج سال تقلیل پیدا می‌کند.

سعید فتوحی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در حاشیه مراسم افتتاح فاز نخست شهربازی کیو ، اظهار کرد: طرح شهربازی کیو ۱۰ سال تعطیل و متروکه مانده و به یک مطالبه عمومی تبدیل شده بود که با همکاری مدیران مجموعه شهرداری خرم‌آباد، فاز نخست آن توسط بخش خصوصی با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید.

وی افزود: همه زیرساخت‌های عمرانی این طرح انجام و تمام وسایل بازی به جز چهار دستگاه نصب شده است.

شهردار خرم‌آباد با بیان اینکه چهار دستگاه دیگر شهربازی کیو تا شهریورماه سال ۱۴۰۲ نصب می‌شود، خاطرنشان کرد: سال ۹۸ قرارداد شهربازی با سرمایه‌گذار منعقد شد و سرانجام مردادماه سال گذشته شهرداری این طرح را با ۱۰ درصد پیشرفت کاری تحویل گرفت.

فتوحی ادامه داد: این طرح امروز با همت مجموعه مدیریت و تلاش همکاران در شهرداری به سرانجام رسیده و تقریباً تکمیل شده است.

وی با تاکید بر اینکه با تعهدی که از سرمایه‌گذار گرفته شده است تا کمتر از یک‌سال آینده چهار وسیله دیگر در این شهربازی نصب می‌شود، تصریح کرد: طبق قرارداد منعقد شده سرمایه‌گذار موظف است ظرف مدت ۱۰ سال پروژه شهربازی را به بهره‌برداری برساند و اگر این چهار وسیله تا کمتر از یک سال دیگر نصب نشود، این مدت به دلیل عمل نکردن پیمانکار به تعهد خود به پنج سال تقلیل پیدا می‌کند.

شهردار خرم‌آباد تاکید کرد: چنانچه بیشتر از مبلغ سرمایه‌گذاری (۳۰ میلیارد تومان) در این طرح سرمایه‌گذاری شود، مدت زمان بهره‌برداری کاهش پیدا می‌کند.

به گزارش ایمنا، ترنجوکر، چرخ‌وفلک و ترن هوایی از جمله وسیله‌های نصب نشده در شهربازی کیو است.

کد خبر 608822

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.