عزت نظام اسلامی را مدیون خون شهدا هستیم

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان گفت: عزت، سربلندی و اقتدار نظام اسلامی را مدیون خون شهدا هستیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سردار مجتبی فدا شامگاه جمعه هشتم مهرماه در نخستین کنگره بزرگداشت سرداران و ۶۰۰ شهید منطقه دو شهرداری، اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران امانت شهدا است، لذا حفظ و دفاع از آن لازم و ضروری است، این روزها نیز شاهد به شهادت رسیدن جوانانی در راه دفاع از امنیت هستیم.

وی با گرامیداشت همه شهدای انقلاب و اسلام گفت: شهرداری منطقه دو حرکت جدیدی را در جهت تکریم خانواده شهدا و زنده نگه داشتن یاد و نام شهدا در سطح محلات آغاز کرده که قابل تقدیر است.

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان تصریح کرد: در برگزاری کنگره بزرگداشت سرداران و ۶۰۰ شهید منطقه دو، مشارکت مردم جلوه‌گری می‌کند، در این راستا کار فرهنگی زیبایی انجام شده است از این به نیابت از همه رزمندگان اسلام و ایثارگران از این تلاش شهرداری قدردانی می‌کنم.

وی خاطرنشان کرد: عزت، سربلندی و اقتدار نظام اسلامی را مدیون خون این شهدا هستیم، به گواه تاریخ یک زمانی انگلیسی‌ها به پادشاه ایران دستور خروج دادند و شاه ایران بدون حرفی از کشورش خارج شد، وقتی دیگر سران کشورهای دنیا برای تقسیم غنایم در ایران جلسه گذاشتند پادشاه ایران را به جلسه راه ندادند، اما امروز رئیس جمهور ایران با تکیه بر خون شهدا، در مقر سازمان ملل و در خاک آمریکا درخواست محاکمه رئیس جمهور تروریست، کودک کشی و عامل شهادت سردار سلیمانی یعنی ترامپ خائن را مطالبه می‌کند.

سردار فدا با بیان اینکه دشمنان چند ده نفر منافق را مقابل سازمان ملل بسیج کردند تا شعار دهند، اما رئیس جمهور ایران با صلابت پیاده از مقابل آنها عبور کرد، گفت: در اتفاقات اخیر، در کل کشور تعداد اندکی اغتشاش کردند، اما ۸۰ میلیون ایرانی با انقلاب اسلامی و خون شهدا بیعت کرده‌اند که پای اسلام بمانند.

وی خاطرنشان کرد: ما انقلاب کردیم آقای خود باشیم و این آقایی و عزت نظام را مدیون خون شهدا هستیم.

کد خبر 608808

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.