مردم منطقه ۲ در عرصه ایثار و شهادت پیشتاز هستند

مدیر منطقه دو شهرداری اصفهان گفت: روحیه مردم این منطقه در امر ایثار و شهادت بی‌مثال است، به عنوان نمونه محله دهنو با ۱۶۷ شهید، محله برزان با ۱۲۰ شهید، محله آفاران با ۱۲۴ شهید از جمله محلات شاخص منطقه دو شهر اصفهان محسوب می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمد صیرفی‌نژاد شامگاه امروز _جمعه هشتم مهرماه _ در نخستین کنگره سرداران و ۶۰۰ شهید منطقه دو شهر اصفهان، ضمن گرامیداشت یاد و نام تمام شهدای انقلاب و اسلام، اظهار کرد: از خصایص بارز منطقه دو شهر اصفهان، داشتن شهروندانی بسیار مؤمن، انقلابی، شریف و شهیدپرور است.

وی افزود: منطقه دو شهر اصفهان در عرصه‌های مختلف از پیش از انقلاب اسلامی تا دوران طلایی دفاع مقدس و عصر حاضر پیشتاز بوده است.

مدیر منطقه دو شهرداری اصفهان تصریح کرد: اگر از کوچه‌ها و خیابان‌های این منطقه عبور کنیم، بدون شک به شهید پروری و انقلابی بودن مردم این منطقه اذعان خواهید کرد، به نحوی که تعدد شهدا باعث نامگذاری خیابانی در محله آفاران منطقه دو به نام «شهیدان» شده است.

وی با بیان اینکه محلات مختلف این منطقه، دارای شهدای متعددی هستند که جان خود را در راه اسلام و انقلاب تقدیم کردند، گفت: روحیه مردم این منطقه در امر ایثار و شهادت بی‌مثال است، به عنوان نمونه محله دهنو با ۱۶۷ شهید، محله برزان با ۱۲۰ شهید، محله آفاران با ۱۲۴ شهید از جمله محلات شاخص منطقه دو شهر اصفهان محسوب می‌شود.

صیرفی‌نژاد ضمن قدردانی از تمام دستگاه‌ها و ارگان‌هایی که در برگزاری این کنگره شهرداری منطقه دو را یاری رسانیدند، خدمت به خانواده شهدا را یک افتخار دانست و خاطرنشان کرد: برگزاری یادواره‌های مختلف شهدای محله در هفته دفاع مقدس، برپایی کاروان ایثار و شهادت در دل محلات و نمایشگاه دفاع مقدس تنها بخشی از اقدامات انجام شده این منطقه در هفته دفاع مقدس است.

کد خبر 608787

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.