رسیدگی به مشکلات مردم، دغدغه رئیس جمهور است

معاون امور مجلس رئیس جمهور گفت: دغدغه رئیس جمهور و هیئت دولت خدمت و رسیدگی به مشکلات مردم در بخش‌های مختلف است.

به گزارش ایمنا، در آیینی با حضور سید محمد حسینی معاون امور مجلس رییس جمهور تالار فرهنگی اجتماعی شهرداری دولت آباد افتتاح و شورای اداری شهرستان برخوار در آن برگزار شد.

معاون امور مجلس رئیس جمهور در شورای اداری که با حضور مسوولان و اقشار مختلف مردم شهرستان برخوار برگزار شد گفت: دغدغه رییس جمهور و هیئت دولت خدمت و رسیدگی به مشکلات مردم در بخش‌های مختلف است.

سید محمد حسینی افزود: ابتکار امروز در شورای اداری و بیان مشکلات شهرستان و مردم از زبان مردم و اقشار مختلف به جای مسوولان کار خوب و جدیدی است.

وی گفت: مشکلات مطرح شده در این جلسه در بخش‌های مختلف کشاورزی، صنعتی، تولیدی، ورزشی، فرهنگی، عمرانی، شهری و اجتماعی مسوولان مربوطه دسته بندی و تمامی آنها در بخش‌های مختلف مربوطه ارجاع و پیگیری می‌شود.

قرار است عصر امروز معاون رییس جمهور از دو طرح نیمه تمام ادامه بلوار جانبازان دولت آباد و بیمارستان ۹۶ تخت خوابی برخوار بازدید و شب در یادواره شهدای شهر دستگرد برخوار شرکت کند.

در این آیین ۱۶ نفر به نمایندگی از اقشار مختلف جامعه مشکلات و درخواست‌های خود را بیان کردند.

شهردار دولت آباد در مصاحبه‌ای گفت: تالار فرهنگی اجتماعی شهرداری دولت آباد در زمینی با هزار متر مربع زیربنا، بازسازی، تجهیز و تکمیل شده است.

محمد حسن یاری افزود: بازسازی این تالارقدیمی از ابتدای پارسال آغاز و پس از ۱۸ ماه تمامی مراحل کف سازی، نمای بنده و زیبا سازی، تجهیز به ۳۰۰ صندلی جدید، نورپردازی و سیستم صوت با هزینه‌ای افزون بر ۱۱۰ میلیارد ریال برزورسانی و تجهیز شد.

کد خبر 608714

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.