آیا صرف ۴۰۲ میلیون یورو برای جذب نیمار و امباپه اشتباه بود؟

لوئیس کامپوس، مدیر ورزشی پاری سن ژرمن، اعلام کرده است که این باشگاه در خرید نیمار و کیلیان امباپه در پنجره نقل و انتقالات "اشتباه" کرده است‌.

به گزارش خبرنگار ایمنا، لوئیس کامپوس، مدیر ورزشی پاری سن ژرمن، اعلام کرده است که این باشگاه در خرید نیمار و کیلیان امباپه در پنجره نقل و انتقالات "اشتباه" کرده است

در تابستان ۲۰۱۷، غول‌های لیگ یک با توافق بر سر اجرای بند آزادسازی ۲۲۲ میلیون یورویی (۱۹۵ میلیون پوند/۲۱۸ میلیون دلار) که در قرارداد ستاره برزیلی بارسلونا وجود داشت، بازار را با شوک عجیبی رو به رو کردند. آنها همچنین تصمیم گرفتند که بازیکن فرانسوی را از موناکو با قراردادی که در آن، قرارداد قرضی اولیه به یک قرارداد دائمی ۱۸۰ میلیون یورویی (۱۵۸ میلیون پوند / ۱۷۶ میلیون دلار) تبدیل می‌شد، بخرند.

کامپوس در مورد سرمایه گذاری ۴۰۲ میلیون یورویی (۳۵۳ میلیون پوند / ۳۹۴ میلیون دلار) روی دو بازیکنی که هم پُست هستند، به پادکست Rothen s'enflamme گفته است: ما در گذشته اشتباه کردیم که دو بازیکن را در یک پست به خدمت گرفتیم. این یک پنجره نقل و انتقالات خوب نیست زیرا ما به دلیل همپوشانی بازیکنان در پست‌های دیگر، بازیکنانی در پست‌های کلیدی نداریم."

درحالی که نیمار و امباپه در طول حضورشان در پارک دو پرنس همیشه چشم در چشم نبوده‌اند، اولی در ۱۵۵ بازی ۱۱۱ گل به ثمر رسانده است در حالی که دومی در ۲۲۶ بازی در ۱۸۱ بار گل زده است.

لیونل مسی در تابستان ۲۰۲۱ به تیم پر ستاره در پاریس اضافه شد و PSG امیدوار بود که اضافه شدن ستاره‌ها به آنها کمک کند تا انتظار طولانی برای قهرمانی در لیگ قهرمانان را به پایان برسد.

کد خبر 608708

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.