مهدی تارتار: باید از کم‌تجربگی جوانان پیکان استفاده کنیم/ تابع سازمان‌لیگ هستیم

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: تیم پیکان جوان است و علاوه‌بر اینکه دوندگی بالایی دارد دچار اشتباهاتی هم می‌شود که برای پیروزی باید از آن استفاده کنیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهدی تارتار در کنفرانس‌خبری پیش از دیدار تیم فوتبال ذوب‌آهن برابر پیکان در چارچوب هفته هفتم لیگ‌برتر اظهار کرد: ابتدا به مجتبی حسینی و کاروان پیکان خوش‌آمد می‌گویم؛ حسینی زحمات زیادی برای ذوب‌آهن کشیده و به‌جز بازی فردا برای او در ادامه راه آرزوی موفقیت دارم.

وی افزود: بازی‌های امسال همگی سخت هستند؛ پیکان تیم جوان و دونده‌ای است که ساختار دفاعی خیلی‌خوبی دارد. جوانان انرژی مضاعفی دارند و به‌همان اندازه اشتباهاتی نیز می‌کنند، فردا باید همان‌قدری که پیکانی‌ها دوندگی دارند انرژی بگذاریم و با استفاده از اشتباهات حریف روز خوبی را پشت‌سر بگذاریم.

سرمربی تیم فوتبال پیکان عنوان کرد: بازی فردا برای هر دو تیم سخت است و به‌واسطه اینکه در جدول کنار هم هستند ارزش بازی از سه امتیاز بیشتر است؛ ما نیز طبیعتاً باتوجه به تساوی‌های قبلی برای برد وارد زمین می‌شویم و امیدوارم به هدف‌مان برسیم و هواداران‌مان را خوشحال کنیم.

تارتار درخصوص آخرین وضعیت دارکو بیدوف ادامه داد: یک‌سال‌ونیم پیش که آمدم دارکو با ذوب‌آهن قرارداد نداشت؛ در هفته‌های اخیر نیز بعد از مصدومیت سعید باقرپسند، از بازیکنان باتجربه تیم شرایط دارکو را پرسیدم و آنان نیز وی را تایید کردند که او را به خدمت گرفتیم؛ هم‌اکنون شرایط خوبی دارد و امیدوارم بتواند به ما کمک کند.

وی درباره تعطیلی بازی‌های لیگ‌برتر افزود: برخی تیم‌ها مصدوم دارند و برخی دیگر نتایج خوبی کسب کرده‌اند که با تعطیلی لیگ‌برتر متضرر می‌شوند. به‌هرحال تصمیم با سازمان‌لیگ است و همیشه اولویت با تیم‌های ملی بوده است؛ ما نیز تابع تصمیمات فدراسیون هستیم و برای تیم‌ملی آرزوی موفقیت داریم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن در پایان گفت: امیدوارم بازی با حضور هواداران برگزار شود تا بازیکنانم انگیزه بیشتری داشته باشند.

کد خبر 608703

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.