مربی پیکان: ذوب‌آهن ساختار دفاعی خیلی‌خوبی دارد/ تیمروف ممکن است به بازی نرسد

مجید محافظت‌کار گفت: ساختار دفاعی ذوب‌آهن خیلی‌خوب است و آمار کسب‌شده توسط این تیم نشان می‌دهد که از هر اشتباه حریف استفاده می‌کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مجید محافظت‌کار در نشست‌خبری پیش از دیدار پیکان برابر ذوب‌آهن در چارچوب هفته هفتم لیگ‌برتر اظهار کرد: ذوب‌آهن یکی از باشگاه‌های خوب و ریشه‌دار فوتبال ایران است و نتایج کسب‌شده توسط این تیم نشان‌دهنده ساختار دفاعی و سازمان‌یافته تیم ذوب‌آهن است.

وی افزود: آمار و ارقام ذوب‌آهن در لیگ‌برتر کاملاً مشخص می‌کند که این تیم بسیار خوب و منسجم در بازی‌های خود پیش رفته است؛ امیدوارم در دیدار فردا با تمرکز بالا و کمترین اشتباه بتوانیم نتیجه بگیریم.

مربی تیم فوتبال پیکان درباره گاندوهای اصفهانی خاطرنشان کرد: تیم فوتبال ذوب‌آهن از کوچک‌ترین اشتباه بهترین بهره را می‌برد و امیدوارم بچه‌هایمان بتوانند با دست‌پر از اصفهان خارج شوند.

محافظت‌کار درباره شرایط شرزود تمیروف مهاجم پیکان گفت: تمیروف برای بازی‌های فیفادی به اردوی تیم‌ملی ازبکستان اضافه شده بود و در بازگشت به تهران دچار مشکل ویزا شد؛ اما تا فردا مشخص می‌شود که به بازی با ذوب‌آهن می‌رسد یا خیر. فعلاً صبر می‌کنیم.

وی در ادامه با اشاره به حضور سرمربی اسبق ذوب‌آهن روی نیمکت پیکان و برخی حواشی گفت: فوتبال در حال حاضر پیشرفت کرده و با تکنولوژی بروز، همه تیم‌ها از یکدیگر شناخت دارند؛ حساسیتی وجود ندارد چرا که هر مربی یک‌سال در یک تیمی حضور پیدا می‌کند و همچنین هر بازی جزئیات خاص خودش را دارد؛ امیدوارم شاهد بازی زیبایی باشیم.

مربی پیکان در پایان گفت: امیرحسین غلامی بازیکن خوب‌مان در دیدار برابر نفت مسجدسلیمان دچار پارگی رباط‌صلیبی شد و او را همراه خود نداریم اما بقیه بازیکنان کنار تیم هستند و در صورت صلاحدید سرمربی در مقابل ذوب‌آهن به تیم کمک خواهند کرد.

به گزارش ایمنا، سیدمجتبی حسینی سرمربی تیم فوتبال پیکان تهران به‌دلیل ساعت پرواز از تهران به اصفهان، در کنفرانس‌خبری پیش از بازی تیمش برابر ذوب‌آهن حاضر نشد.

کد خبر 608701

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.