مردم قدردان زحمات پلیس هستند

امام‌جمعه بویین میاندشت گفت: برخی با قلدری و زورگویی می‌خواهند امنیت جامعه را به مخاطره بیاندازند و پلیس را کوچک بشمارند، اما رفتار مخلان امنیت مورد پسند جامعه نیست، زیرا بدون وجود امنیت یک لحظه نمی‌توان زندگی کرد و مردم همیشه قدردان زحمات پلیس هستند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حسن اسکندری امروز در خطبه‌های شهر بویین میاندشت اظهار کرد: دین اسلام سفارش فراوانی درخصوص احترام گذاشتن به سالمندان، به ویژه پدر و مادر در دوران سالمندی دارد.

وی با تبریک فرا رسیدن هفته نیروی انتظامی، گفت: امنیت یکی از مقوله‌های مهم هر جامعه‌ای است. پلیس جمهوری اسلامی در حفظ نظم و امنیت جامعه تلاش دارد و به واسطه اجرای این امر مهم همواره در نزد مردم ارزشمند هستند.

امام‌جمعه بویین میاندشت گفت: برخی با قلدری و زورگویی می‌خواهند امنیت جامعه را به مخاطره بیاندازند و پلیس را کوچک بشمارند، اما رفتار مخلان امنیت مورد پسند جامعه نیست، زیرا بدون وجود امنیت یک لحظه نمی‌توان زندگی کرد و مردم همیشه قدردان زحمات پلیس هستند..

اسکندری با اشاره به اینکه سخنرانی رئیس جمهور در سازمان ملل یادآور سخنرانی تاریخی شهید رجایی در سازمان ملل است، گفت: آیت الله رئیسی با تصویر سردار سلیمانی اقتدار جمهوری اسلامی را نشان داد.

وی افزود: سردار سلیمانی خیانت استکبار و مظلومیت مظلومان عالم را در جریان مبارزه با داعش فریاد زد و خود قربانی تروریست‌ها شد و رئیس جمهور آمریکا فرمان این جنایت را برعهده گرفت، قهرمان نابودی داعش فقط سردار سلیمانی بود.

امام‌جمعه بویین میاندشت با بیان اینکه بدعهدی آمریکا در برجام مورد اعتماد نبودن آمریکا را ثابت کرد، گفت: آمریکا برای ساخت بمب‌های هسته‌ای اسرائیل پرونده مفتوح نکرده است، اما به بهانه ساختن سلاح هسته‌ای ایران را تروریست خطاب می‌کند.

وی با بیان اینکه آگاهی دادن به نسل جوان باعث پیشرفت اسلام می‌شود، گفت: در مدارس برنامه‌های فرهنگی حول جبهه انقلاب تشکیل شود تا ظلم دوران طاغوت و ذلت و خواری مردم روشنگری شود.

کد خبر 608696

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.