لپ‌تاپ Zenbook Pro 17 ایسوس رونمایی شد

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که لپ‌تاپ Zenbook Pro 17 ایسوس با نمایشگر ۱۶۵ هرتزی و پردازنده AMD رونمایی شد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، ایسوس مدل جدید لپ‌تاپ‌های سری Zenbook که Zenbook Pro 17 نام دارد و اولین لپ‌تاپ این خانواده با نمایشگر ۱۷.۳ اینچ محسوب می‌شود را رونمایی کرد. قیمت کانفینگ پایه این لپ‌تاپ از ۹۹۹ دلار آغاز می‌‎شود. فعلاً زمان عرضه محصول ذکر شده، مشخص نشده است. برچسب قیمت ۹۹۹ دلاری باعث می‎‌شود نسل جدید لپ‌تاپ Zenbook ارزان‌تر از بیشتر لپ‌تاپ‌های محبوب ۱۷ اینچی بازار باشد.

به نظر می‌رسد که لپ‌تاپ ۱۷ اینچی جدید ایسوس مجهز به لولای استاندارد ErgoLift است و دیگر لپ‌تاپ‌های سری Zenbook نیز به این لولا مجهز می‌‎شوند. محصول جدید ذکر شده به پردازنده‌های سری AMD Ryzen 6000 مجهز شده است و قوی‌ترین کانفینگ از پردازنده Ryzen 6 6900HX را استفاده می‌کند. پردازنده‌های لپ‌تاپ سری Ryzen 6000 از لحاظ قدرت پردازشی در حد پردازنده‌های لپ‌تاپ‌های نسل دوازدهمی اینتل ظاهر نمی‌شوند، اما مصرف انرژی کمتری دارند. شرکت ایسوس اعلام کرده است که لپ‌تاپ جدید در بعضی از کانفینگ‌ها به پردازنده گرافیکی مجتمع و در بعضی کانفینگ‌های دیگر به گرافیک مجزای Nvidia GeForce RTX 3050 مجهز است.

لپ‌تاپ Zenbook Pro 17 ایسوس به صفحه‌نمایش لمسی IPS با وضوح 2.5K و نرخ نوسازی ۱۶۵ هرتز مجهز شده است. این نرخ نوسازی به طور معمول در لپ‌تاپ‌های ۱۷ اینچ غیرگیمینگ دیده نمی‎‌شود. اسپیکرهای لپ‌تاپ توسط شرکت هارمن کاردن تقویت شده‌اند. لپ‌تاپ Zenbook Pro 17 از دو درگاه USB 3.2 Gen 2 Type-A، دو درگاه USB 3.2 Gen 2 Type-C، یک درگاه HDMI 2.1 FRL، یک جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری و کارت‌خوان SD بهره می‌برد.

کد خبر 608683

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.