مهم‌ترین اخبار حوادث امروز ایمنا؛ ۷ مهرماه

مهم‌ترین اخبار حوادث امروز ایمنا نظیر آدم‌ربایی، پایان رابطه غیراخلاقی، دستگیری دزدان گوسفند در شهرری، بازداشت عامل ربایش و آزار زن جوان در تهران و کشف محموله محرمانه در معده را در ادامه بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهم‌ترین اخبار حوادث امروز _پنجشنبه هفتم مهرماه_ به شرح ذیل است:

دختر ۱۷ ساله که برای توضیح درباره ماجرای آدم‌ربایی به کلانتری احضار شده بود به مشاور و مددکار اجتماعی کلانتری قاسم آباد مشهد گفت: حدود شش ماه قبل زمانی که عضو یکی از گروه‌های فضای مجازی شده بودم با «هومن» آشنا شدم. او دو سال از من بزرگ‌تر بود.

بیشتر بخوانید

مدیر روابط عمومی اورژانس و فوریت‌های پزشکی اصفهان از انتقال هوایی یک مصدوم تصادفی با قطع عضو به بیمارستان الزهرا (س) اصفهان، خبر داد.

بیشتر بخوانید

فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری سارق حرفه‌ای احشام و کشف ۲۰۰ رأس گوسفند از این فرد خبر داد.

بیشتر بخوانید

بازیچه دست دو نفر شدم. یکی از آنها دوستم به نام فرشاد بود و فردی که نقشه قتل را کشیده بود، دوست دوستم به نام کیوان بود. به من گفتند قرار است یک نفر را گوشمالی بدهند. فرشاد که از قبل کیوان را می‌شناخت به من گفت که کیوان با یک نفر خرده حساب دارد و برای همین می‌خواهد من و احمد او را در جایی گیر بیندازیم و کتکش بزنیم و در قبال این کار هم ۲۰ میلیون تومان به ما خواهد داد.

بیشتر بخوانید

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری مردی با همدستی دو تن دیگر علاوه بر زورگیری و سرقت مرتکب آدم ربایی و آزار و اذیت یک زن جوان شده بود، خبر داد.

بیشتر بخوانید

سرهنگ علیرضا پوربه فرمانده انتظامی شهرستان فاروج، اظهار کرد: مأموران پلیس مبارزه با موادمخدر این فرماندهی تور ایست و بازرسی را جهت کنترل خودروهای عبوری در ورودی شهرستان فاروج به اجرا گذاشتند.

بیشتر بخوانید

شامگاه سه‌شنبه بیست‌ویکم تیر امسال مأموران کلانتری ۱۴۴ جوادیه در تماس با محمد وهابی بازپرس کشیک ویژه قتل از کشف پیکر خونین مردی جوان در پارکینگ خانه‌اش خبر دادند. با مخابره این خبر، تیم جنایی راهی محل شده و جسد مرد ۴۲ ساله را درحالی که با ضربات متعدد چاقو به قتل رسیده بود مشاهده کردند.

بیشتر بخوانید

شنبه دوم مهرماه جاری، مرگ مشکوک یک مرد جوان روی تخت بخش اورژانس بیمارستانی در غرب تهران از سوی کادر درمان به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش داده شد. با اعلام این خبر، مأموران کلانتری ۱۴۰ باغ‌فیض، تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی با دستور بازپرس ویژه قتل شعبه سوم دادسرای امور جرائم‌جنایی راهی محل حادثه شدند و تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند.

بیشتر بخوانید

کد خبر 608630

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.