چلسی به دنبال ساخت شبکه باشگاهی

مدیرعامل باشگاه چلسی در نظر دارد تا شبکه‌ای از باشگاه‌ها در سراسر جهان را ایجاد کند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، اهداف بلندپروازانه برای مدیرعامل جدید چلسی اصلاً عجیب نیست. تاد بوهلی که از فعالان بزرگ اقتصادی در آمریکا محسوب می‌شود، پس از ورود به فوتبال صحبت‌هایی جنجالی و تصمیماتی غیرقابل منتظره گرفته است.

باشگاه چلسی با مالک جدید خود مسیر تازه‌ای را سپری می‌کند. تاد بوهلی، مدیرعامل جدید آبی هاست که به جای رومن آبراموویچ روی سکان مدیریت چلسی نشست. او و ذهنیت آمریکایی‌اش، سبک و سیاق کاملاً متفاوتی را در فوتبال اروپا ایجاد کرده است. پیش از ورود او، بیشتر مالکان باشگاه‌های اروپایی یا از همین قاره بودند یا تفکرات اقتصادی مشابه آن‌ها را داشتند. با این حال بوهلی از این قاعده مستثنی است.

بوهلی و سایر شرکایش در باشگاه چلسی قصد دارند تا یک شبکه باشگاهی را ایجاد کنند. در واقع هدف آن‌ها خریداری چند باشگاه و اتصال آن‌ها به یکدیگر است تا یک شبکه منظم و سازمانی از باشگاه‌های فوتبال در سراسر جهان ایجاد شود.

در حال حاضر ادعا شده است که باشگاه‌های سانتوس، لئون در فرانسه و سوشو از جمله هدف‌های چلسی هستند. همچنین جدی‌ترین گزینه برای شروع، باشگاه پورتیموننزه پرتغال است. گفته شده که سران باشگاه چلسی در حال مذاکره برای خرید این باشگاه هستند.

برنامه چلسی میان مدت و بلندمدت است و با هدف بهبود آکادمی جوانانش خواهد بود. بوهلی می‌خواهد این باشگاه‌ها را پرورش دهد، ستاره‌های نوظهور را در آن‌ها تربیت کند و در نهایت آکادمی چلسی را بهبود ببخشد.

به گفته رسانه‌های مختلف انگلیسی، سانتوس پیشنهاد چلسی را رد کرده و باشگاه‌های لئون و سوشا نیز تحت تأثیر پیشنهاد چلسی قرار نگرفته‌اند. با این حال، هنوز چندین مذاکره با باشگاه‌های سطح بالا مانند پورتیموننزه در جریان است.

بوهلی در اوایل سپتامبر تأیید کرد که پرتغال را کشور خوبی برای خرید یک تیم جدید می‌داند. باید صبر کرد و دید آیا مذاکرات با باشگاه پرتغالی موفقیت‌آمیز خواهد بود و چلسی می‌تواند شبکه باشگاهی مدنظر خود را ایجاد کند یا خیر.

کد خبر 608586

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.