لوزانو زیر ذره‌بین منچستر یونایتد

منچستریونایتد با خرید آنتونی هزینه زیادی برای تقویت خط حمله پرداخت کرده، اما تن هاگ از زمان حضورش در هلند با لوزانو آشناست.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، منچستریونایتد در حال بررسی وضعیت هیروینگ لوزانو، مهاجم ناپولی است تا در اولین فرصت او را به خدمت بگیرد.

ملی پوش مکزیکی تیم ناپولی در تابستان ۲۰۱۹ با مبلغ ۴۰.۵ میلیون پوند از پی اس وی آیندهوون جدا شد تا به ایتالیا برود. او اکنون در ناپولی ۱۲۱ بازی در تمامی رقابت‌ها انجام داده و از بازیکنان اصلی این تیم محسوب می‌شود.

لوزانو در طول مدت زمان حضورش در ناپل، ۲۶ گل و ۱۴ پاس گل به ثبت رسانده و به تیمش در رسیدن به قهرمانی کوپا ایتالیا در فصل ۲۰۱۹ نیز کمک شایانی کرد. با این حال، این بازیکن ۲۷ ساله هنوز در این فصل یک ۹۰ دقیقه کامل در مسابقات لیگ برای ناپولی به میدان نرفته و همه چیز در این تیم تحت‌الشعاع عملکرد فوق‌العاده خویچا کواراتسخلیا قرار گرفته است.

متئو پولیتانو دیگر وینگر ناپولی است که به لوزانو ترجیح داده شده است. حتی در دیداری که منجر به باخت دو بر یک ناپولی برابر میلان شد، پولتیانو بازیکنی بود که از ابتدا در ترکیب تیمش قرار داشت.

قرارداد لوزانو در تابستان ۲۰۲۴ با ناپل به پایان می‌رسد و همین مسئله، گمانه زنی‌ها مبنی بر فروش او در چند ماه آینده را قوت بخشیده است. ناپولی مایل به شنیدن پیشنهادات برای لوزانو در ژانویه است و منچستریونایتد از جمله باشگاه‌هایی است که وضعیت او را زیر نظر دارد.

شیاطین سرخ برای امضای قرارداد با این مهاجم با رقابت سختی روبه‌رو خواهند شد، چرا که بایرن مونیخ، لایپزیش و اورتون نیز به جذب وی امید دارند.

لوزانو از میزان حضورش در ترکیب ناپولی در این فصل ناراضی است و احساس می‌کند که لوچیانو اسپالتی دیگر او را به عنوان بازیکن اصلی محسوب نمی‌کند. گفته می‌شود جذب این بازیکن مکزیکی در پنجره نقل و انتقالات ژانویه حداقل ۳۰ میلیون یورو (۲۶.۹ میلیون پوند) هزینه خواهد داشت.

منچستریونایتد با خرید آنتونی از آژاکس در ماه آگوست هزینه زیادی برای تقویت خط حمله خود پرداخت کرده است. با این وجود، اریک تن هاگ از زمان حضورش در اردیویسه با لوزانو آشناست. لوزانو همچنین تجربه بازی در میانه میدان را نیز دارد که این موضوع با توجه به مصدومیت‌های آنتونی مارسیال و کم کاری رونالدو می‌تواند برگ برنده شیاطین سرخ باشد.

کد خبر 608583

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.