عصرانه خبری شهرهای ایران در هفتم مهرماه

در این بسته خبری از برگزاری مراسم روز آتش‌نشانی در قرچک تا راه‌اندازی پروژه زیپ لاین تپه چغای بروجرد و افتتاح دهمین ایستگاه آتش نشانی قزوین در شهرک اندیشه را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای ایران در عرصه‌های مختلف عمرانی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود، در این بسته خبری ایمنا، (کوتاه از شهرهای ایران) سرفصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

برگزاری مراسم روز آتش‌نشانی در قرچک

هم‌زمان با هفتم مهر، روز آتش‌نشان، مراسم گرامیداشت این روز با قدردانی از آتش‌نشانان سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قرچک روز پنجشنبه با حضور مسئولین برگزار شد.

راه‌اندازی پروژه زیپ لاین تپه چغای بروجرد

یحیی عیدی تفریحی، شهردار بروجرد گفت: پروژه زیپ لاین منطقه تفریحی تپه چغای بروجرد راه اندازی و افتتاح شد.

اولویت شهرداری قزوین، تکمیل طرح‌های نیمه تمام است

مهدی صباغی، شهردار قزوین گفت: تکمیل طرح‌های نیمه تمام اولویت شهرداری قزوین است و بر همین اساس همه همت خود را برای آماده سازی و بهره برداری از ۳۹ پروژه به کار بسته‌ایم.

ناوگان خودرویی آتش‌نشانی خلخال جوابگو نیست

ودود محمدی، شهردار خلخال گفت: امکانات آتش‌نشانی قدیمی خلخال بسیار محدود بوده و متناسب با توسعه شهر وساختمان‌های طبقاتی احداث شده در این شهر نیست.

افتتاح دهمین ایستگاه آتش‌نشانی قزوین در شهرک اندیشه

همزمان با روز آتش نشانی دهمین ایستگاه آتش نشانی در شهرک اندیشه روز پنجشنبه با حضور استاندار قزوین و جمعی از مسئولان به بهره‌برداری رسید.

گرامیداشت یاد ۱۸ شهید آتش نشان آبادان

در سالروز شهادت ۱۸ نفر از آتش نشانان پالایشگاه آبادان در روزهای آغازین جنگ تحمیلی و در بمباران رژیم بعث عراق در هفتم مهرماه سال ۱۳۵۹ مراسم گرامیداشتی در اسکله شماره هفت پالایشگاه آبادان برگزار شد.

آتش‌نشانی خرم‌آباد با کمبود امکانات مواجه است

منصور میرزایی، مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری خرم‌آباد گفت: کمبود تجهیزات، ماشین آلات فرسوده و کمبود نیروی انسانی از جمله مشکلات پیش روی آتش‌نشانی خرم‌آباد است.

افزایش حوادث فوتی و جرحی در بیرجند

مهدی بهترین، شهردار بیرجند گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون نسبت به مدت مشابه سال قبل با ثبت ۱۵ فوتی و ۱۹۴ مصدوم در عملیات‌های مربوط به آتش‌نشانی مرکز استان افزایش ۴۵ درصدی را شاهد هستیم.

کد خبر 608564

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.