تعریف و تمجید جالب اسطوره بارسلونا از نیمار!

آندرس اینیستا از نیمار هم تیمی سابق خود در بارسلونا تمجید کرده و او را "فوق ستاره" توصیف کرده است که همیشه "نمایش" خوبی ارائه می‌دهد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، اینیستا از نیمار هم تیمی سابق خود در بارسلونا تمجید کرده و او را "فوق ستاره" توصیف کرده است که همیشه "نمایش" خوبی ارائه می‌دهد.

ملی پوش سابق اسپانیا از سال ۲۰۱۳ تا ۲۰۱۷ به مدت چهار فصل با نیمار در نیوکمپ هم تیمی بود و بازی کرد و آنها چندین افتخار از جمله قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا در سال ۲۰۱۵ را با هم به دست آوردند. اینیستا اکنون فوتبال خود را در ژاپن با ویسل کوبه ادامه می‌دهد، اما هنوز هم بازی نیمار را دنبال می‌کند. هم تیمی سابق او، اکنون بخشی از تیم ستارگان پاری سن ژرمن است و قرار است برزیل را به قهرمانی جام جهانی ۲۰۲۲ برساند.

اینیستا به رسانه One Football گفت: "نیمار برای من یکی از بهترین بازیکنانی است که تا به حال دیده‌ام و با او بازی کرده‌ام. او ماشینی برای بازی فوتبال، دریبل زدن و پاس دادن است. من معتقدم وقتی در مورد فوتبال صحبت می‌کنیم.

اسطوره بارسا در مورد شانس موفقیت نیمار و برزیل در قطر افزود: فکر می‌کنم هیچکس نیست که برزیل را به عنوان نامزد قهرمانی در جام جهانی قرار ندهد. من معتقدم که آنها تیم بسیار قدرتمندی دارند و مطمئنم برزیل برای عنوان قهرمانی خواهد جنگید.

نیمار در اوایل فصل ۲۰۲۲-۲۰۲۳ در فرم فوق‌العاده‌ای برای پاری سن ژرمن و تیم ملی اش بوده است. این مهاجم ۳۰ ساله تنها در ۱۱ بازی برای پاری سن ژرمن در تمام رقابت‌ها، ۱۹ گل به ثمر رسانده است. نیمار در زمان تعطیلات فیفادی به همین منوال ادامه داد و دو پاس گل در پیروزی سه بر صفر مقابل غنا و یک گل از روی نقطه پنالتی در شکست پنج بر یک تونس، به ثبت رساند.

مهاجم برزیلی روز شنبه با بازی پاری سن ژرمن مقابل نیس، به لیگ یک بازخواهد گشت.

کد خبر 608561

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.