۱۰ رام قطار متروی تهران اورهال می‌شود

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران از ضرورت اورهال ۱۰ رام قطار مترو خبر داد و گفت: این قطارها مربوط به خط پنج و سایر خطوط شهری است که باید منابع مالی آن تأمین شود.

به گزارش ایمنا، عباسی نامی در مورد اورهال قطارهای مترو با بیان اینکه کاهش سرفاصله حرکت قطارها به اورهال و تعمیرات قطارها بستگی دارد، گفت: هر چقدر منابع مالی در اختیار شرکت بهره برداری مترو قرار گیرد تا بتوانیم قطارهایمان را تعمیرات و نگهداری کنیم، سرفاصله کاهش می‌یابد.

وی با بیان اینکه حتماً باید قطارها اورهال شوند، ادامه داد: اورهال قطارها آغاز شده؛ اما به صورت کند پیش می‌رود؛ چراکه نیازمند تأمین قطعات هستیم و برای تأمین قطعات نیز نیازمند تأمین مالی هستیم که لازم است دولت، شهرداری و شورای اسلامی شهر طبق مصوبات، منابع در اختیار ما قرار دهند تا بتوانیم اورهال را انجام دهیم.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران با بیان اینکه تاکنون دو رام قطار مترو اورهال تمام شده و آماده حرکت است، افزود: الزام اورهال قطارهای مترو، تأمین قطعات است و برای تأمین قطعات نیز باید اعتبارات و منابع مالی تزریق شود که همکاران در تلاش هستند تا در این وضعیت مالی، اعتبارات مورد نیاز را تأمین کنند.

وی افزود: بر اساس بررسی‌های صورت گرفته به صورت فوری، ۱۰ رام قطار مترو نیازمند اورهال اساسی است که این قطارها هم مربوط به خط ۵ و هم برای سایر خطوط شهری هستند که باید منابع مالی آن تأمین شود.

نامی با اشاره به قرارداد ۸۰۰ میلیاردی با بانک شهر برای تأمین منابع مالی خرید قطعات، گفت: سازمان بازرسی ایراداتی به بندهای این قرارداد گرفته است که باید به صورت قانونی رفع شود.

منبع: ایسنا

کد خبر 608536

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.