«یاد ایام» در منطقه ۹ اصفهان برگزار شد

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان گفت: به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس و به منظور برجسته کردن یاد و خاطر شهدا، جانبازان و ایثارگران هشت سال جنگ تحمیلی، همچنین ترویج فرهنگ شهادت و دفاع از مرز وبوم ایران اسلامی ویژه برنامه «یاد ایام» با همکاری فرهنگسرای پایداری در سطح منطقه برای عموم مردم برگزار شد.

سیدسلمان قاضی‌عسگر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا،  با اشاره به اینکه رزمندگان دفاع مقدس با دلاور مردی‌های خود موجب زنده نگه داشتن اسلام و انقلاب شدند، اظهار کرد: ملت ایران در جنگ تحمیلی با تکیه بر الطاف الهی، اتحاد، استقامت و همبستگی در برابر استکبار جهانی ایستادگی کرد.

وی خاطر نشان کرد: هشت سال دفاع مقدس، یادآور ایستادگی و مقاومت مردمانی است که برای صیانت و حفاظت از این آب و خاک در جبهه‌های حق علیه باطل جان خود را تقدیم انقلاب اسلامی کردند.

مدیر منطقه ۹ شهرداری با بیان اینکه اجرای برنامه‌ها و اقدامات مناسب در هفته دفاع مقدس حال و هوای شهر را به سال‌های مقاومت و ایثار می‌برد و روحیه جهاد و شهادت در جامعه باز نشر داده می‌شود، خاطرنشان کرد: به همین مناسبت آئین نکوداشت خانواده شهدا در منطقه ۹ برگزار شد.

وی افزود: فضا سازی متناسب با این ایام در سطح منطقه، دیدار از خانواده شهدا، اجرای نمایشنامه با عنوان دریای موجی، اجرای روایت‌گری و خاطره‌گویی رزمندگان، غبار روبی و عطر افشانی مزار شهدا محله جروکان از برنامه‌های اجرا شده شهرداری این منطقه در راستای گرامیداشت هشت سال ایستادگی و مقاومت است.

قاضی‌عسگر گفت: به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس و به منظور برجسته کردن یاد و خاطر شهدا، جانبازان و ایثارگران هشت سال جنگ تحمیلی، همچنین ترویج فرهنگ شهادت و دفاع از مرز وبوم ایران اسلامی ویژه برنامه «یاد ایام» با همکاری فرهنگسرای پایداری در سطح منطقه برای عموم مردم برگزار شد.

«یاد ایام» در منطقه ۹ اصفهان برگزار شد

کد خبر 608530

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.