انجام بیش از ۲ میلیون سفر توسط قطار شهری مشهد در ایام پایانی ماه صفر

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری قطار شهری شهرداری مشهد از انجام بیش از دو میلیون و ۲۵۰ هزار سفر در ایام پایانی صفر توسط قطار شهری این کلان‌شهر خبر داد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، وحید مبین‌مقدم اظهار کرد: بر اساس آمار از بیست‌وششم شهریورماه تا پنجم مهرماه مصادف با ایام پایانی صفر دو میلیون و ۲۵۰ هزار و ۱۱۱ سفر از طریق خطوط قطار شهری مشهد انجام شده است.

وی افزود: از این تعداد یک میلیون و ۴۷۴ هزار و ۸۰۸ سفر از طریق خط یک و ۷۷۷ هزار و ۳۰۳ سفر از طریق خط دو انجام شده است.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری قطار شهری شهرداری مشهد بابیان اینکه سرویس‌دهی در روز اربعین و سه روز پایانی ماه صفر به‌صورت رایگان انجام شد، تصریح کرد: همچنین ساعت سرویس‌دهی ناوگان در این ایام افزایش و سرفاصله زمانی رسیدن قطارها به ایستگاه دو تا پنج دقیقه کاهش داشت.

وی با اشاره به شکسته شدن رکورد انجام سفر در شب و روز شهادت امام رضا (ع) توسط قطار شهری نسبت به مشابه سال ۹۸، گفت: در شب شهادت امام رضا (ع) پیش از شیوع ویروس کرونا در سال ۹۸، بیش از ۲۶۰ هزار سفر توسط ناوگان قطار شهری انجام شد که این میزان امسال در شب شهادت امام رضا (ع) به ۳۱۳ هزار و ۲۶۶ سفر و در روز شهادت امام رضا (ع) به ۲۷۸ هزار و ۳۱۵ سفر افزایش پیداکرده است.

کد خبر 608474

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.