اهمیت رفع ممنوعیت واگذاری انشعاب برق به باغ‌داران

نماینده شوراهای اسلامی شهرستان سامان در شورای اسلامی استان چهارمحال و بختیاری گفت: ممنوعیت واگذاری انشعاب برق به باغات مشکل اساسی در شهرستان سامان است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، غلامرضا چهلگردی امروز _شنبه نهم مهرماه_ در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: ممنوعیت واگذاری انشعاب برق به باغات مشکل اساسی در شهرستان سامان است.

وی افزود: با توجه به اینکه در صورت مدیریت بحران‌ها به ویژه مبارزه با سرمازدگی گردش مالی بالای پنج هزار میلیارد تومان در شهرستان سامان در زمینه تولید بادام را شاهد خواهیم بود که انتظار می‌رود مسئولان سیاسی و قضائی اقدامات لازم جهت رفع ممنوعیت واگذاری انشعاب برق را در دستور کار قرار دهند.

نماینده شوراهای اسلامی شهرستان سامان در شورای اسلامی استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه به طور معمول از ۱۵ اسفندماه تا اوایل اردیبهشت ماه کشاورزان در شهرستان سامان نیاز به برق دارند، افزود: سال حدود سال ۹۶ شورای حفظ حقوق بیت‌المال استان مصوبه ممنوعیت واگذاری انشعاب برق را صادر کرده که خواسته کشاورزان رفع ممنوعیت جهت جلوگیری از ورود خسارت چند هزار میلیارد تومانی به کشاورزان است و این خواسته تنها جهت استفاده از دستگاه‌های پیشرفته مبارزه با سرمازدگی است.

وی خاطرنشان کرد: برای روشنایی و استفاده‌های جزئی با توجه به تکنولوژی روز امکان استفاده از صفحه‌های خورشیدی و انرژی خورشیدی با هزینه بسیار کمتر وجود دارد.

چهلگردی تصریح کرد: گردش مالی در بانک ملی شعبه سد زاینده رود به دلیل بالا بودن میزان سپرده مردم استان در منطقه بالا است، مردم شهرستان‌های سامان و بن به دلیل همکاری نکردن و تعامل رؤسای بانک‌های عامل در استان، تمایل به سرمایه‌گذاری در بانک‌های استان را ندارند.

کد خبر 608473

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.