شوراها نحوه مطالبه‌گری صحیح را بدانند

رئیس شورای اسلامی استان چهارمحال و بختیاری گفت: از شوراهای اسلامی شهرها و روستاها انتظار داریم که نحوه مطالبه‌گری صحیح و بر اساس اصول علمی و قانونی را بدانند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سیاوش سلیمانی امروز _پنجشنبه هفتم مهرماه_ در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه به نمایندگی از شهرستان اردل در ششمین دوره شورای اسلامی استان حضور دارم، اظهار کرد: بخشی از مطالبات از طریق مسئولان استانی و کشوری پیگیری شده و به نتیجه رسیده است.

وی افزود: هدف شوراها و مسئولان این است که در راستای محرومیت‌زدایی از شهرها و روستاها اقدام کرده و مشکلات مردم را رفع کنند و با توجه به ظرفیت‌های موجود در راستای توسعه، پیشرفت و آبادانی گام بردارند.

رئیس شورای اسلامی استان چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: شورای اسلامی استان تمام قد، پشتیبان مردم استان بوده و طبق وظیفه ذاتی با دعوت از مدیران و مسئولان دستگاه‌های اجرایی مسائل، مشکلات و چالش‌های مردمی را مطالبه‌گری می‌کند.

وی گفت: از شوراهای اسلامی شهرها و روستاها انتظار داریم که نحوه مطالبه‌گری صحیح و بر اساس اصول علمی و قانونی را بدانند تا ضمن دستیابی هر چه سریع‌تر به خواسته‌ها، مدیران و مسئولان را در مقابل خود قرار ندهند و به عنوان یک بازوی کمکی برای دستگاه‌های اجرایی استان باشند.

سلیمانی ضمن تشکر از اهتمام اعضای شوراهای اسلامی شهرها و روستاهای شهرستان اردل جهت حضور در کارگاه آموزشی، تاکید کرد: توانمندسازی، موجب ایجاد حس اعتماد، انرژی مضاعف، غرور، تعهد و خوداتکایی در اعضای شوراها می‌شود و حس مشارکت‌جویی در امور مرتبط با شهر و روستا را افزایش می‌دهد و در نهایت بهبود عملکرد و توسعه پایدار شهر و روستا را به دنبال خواهد داشت.

کد خبر 608467

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.