توهین عجیب خواهر رونالدو به هواداران پرتغال!

خواهر کریستیانو رونالدو به دلیل انتقاد هواداران و رسانه‌های پرتغالی به خاطر بازی‌های ضعیف فوق ستاره پرتغالی به دفاع از او پرداخت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، خواهر کریستیانو رونالدو به دلیل انتقاد هواداران و رسانه‌های پرتغالی به خاطر بازی‌های ضعیف فوق ستاره پرتغالی به دفاع از او پرداخت.

رونالدو در منچستریونایتد نیمکت‌نشین شده است. سلسائو به راحتی جمهوری چک را شکست داد اما با نتیجه یک بر صفر از اسپانیا شکست خورد. پس از بازی آخر، رونالدو در کشور خود مورد هجوم قرار گرفته است که خشم خواهرش را برانگیخت.

کاتیا آویرو، خواهر رونالدو، در یک استوری اینستاگرام نوشت: «زمان حال، اصلاً من را شگفت‌زده نمی‌کند. پرتغالی‌ها در بشقاب‌هایی که غذا می‌خورند آب دهان می‌اندازند، همیشه همین‌طور بوده است.

باید به کسانی که همیشه دست خود را به پرتغال داده‌اند، دست داد. اما [هواداران] پرتغالی می‌توانند بیمار، خرده پا، بی‌روح و برای همیشه ناسپاس باشند.»

انتظار می‌رود این آخرین جام جهانی رونالدو باشد. او امیدوار است به عنوان یک چهره کلیدی در ترکیب سلسائوی اروپا برای جام جهانی ۲۰۲۲ قرار گیرد، اما فرم ضعیف او باعث شده است که برخی افراد به این سوال بپردازند که آیا او هنوز هم باید یک مهره فیکس در ترکیب تیم ملی باشد؟

اسطوره پرتغالی این فرصت را خواهد داشت که این هفته در دیدار منچستریونایتد با منچسترسیتی، روایت فعلی را تغییر دهد.

کد خبر 608424

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.