ساعت وان‌پلاس نورد چه ویژگی‌هایی دارد؟

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که ساعت هوشمند وان‌پلاس نورد واچ با نمایشگر AMOLED قابلیت نظارت بر اکسیژن خون، ضربان قلب و پشتیبانی از حالت‌های ورزشی مختلف عرضه خواهد شد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شرکت وان‌پلاس به‌تازگی تیزری از ساعت هوشمند بعدی خود به نام نورد واچ منتشر کرده است؛ این محصول اواخر ماه جاری به صورت رسمی رونمایی خواهد شد. براساس اطلاعات ثبت شده، وان‌پلاس نورد واچ از صفحه‌نمایش ۱.۷۸ اینچی AMOLED با نرخ نوسازی ۶۰ هرتز بهره خواهد برد که تراکم پیکسلی آن نیز ۳۲۶ پیکسل بر اینچ خواهد بود. نمایشگر این دستگاه از روشنایی ۵۰۰ نیت پشتیبانی می‌کند و وضوح آن ۳۶۸ * ۴۴۸ پیکسل را ارائه خواهد داد.

وان‌پلاس نورد واچ بیش از ۱۰۰ واچ‌فیس را در اختیار کاربران قرار می‌دهد که امکان سفارشی‌سازی آن‌ها نیز وجود دارد. این ساعت از بلوتوث ۵.۲ پشتیبانی می‌کند و می‌توان آن را با برنامه N Health کنترل کرد، این اپلیکیشن برای اندروید و iOS در دسترس قرار دارد. ساعت هوشمند نورد واچ پلاس همچنین ۱۰۵ حالت مختلف تمرین، برای تناسب اندام ارائه می‌دهد. از دیگر ویژگی‌های آن می‌توان به ردیاب سلامت شامل حسگر سنجش اکسیژن خون، سنجش ضربان قلب و نظارت بر استرس اشاره کرد.

علاوه بر این، انتظار می‌رود محصول ذکر شده از ویژگی نظارت بر کیفیت خواب نیز بهره ببرد. به نظر می‌رسد که باتری نورد واچ پلاس با هر بار شارژ تا ۱۰ روز کار خواهد کرد. این دستگاه با هر بار شارژ می‌تواند تا ۳۰ روز حالت آماده به‌کار دوام بیاورد. شایعات ارائه شده نشان می‌دهد که ساعت هوشمند بعدی وان‌پلاس حداقل در دو رنگ مشکی و آبی عرضه خواهد شد و از گواهی IP68 نیز بهره خواهد برد.

کد خبر 608372

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.