تحویل ۱۲۳ مورد اشیای جا مانده در تاکسی‌های قزوین

سرپرست سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین از تحویل ۱۲۳ مورد اشیای جا مانده در تاکسی‌ها در سه ماهه دوم سال ۱۴۰۱ توسط تاکسیرانان امین به واحد اشیای گمشده این سازمان خبر داد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری قزوین، محمدرضا وثوق نیا، اظهار کرد: سازمان تاکسیرانی دارای واحدی به نام اشیای گمشده دارد و تاکسیرانان ۱۲۳ مورد شیء به جا مانده در تاکسی‌ها را در سه ماهه دوم سال ۱۴۰۱ به این واحد تحویل داده‌اند.

وی افزود: این اقلام شامل: کیف پول، وجه نقد، عینک، عابربانک، کارت ملی، دفترچه بیمه، چتر، لباس، گوشی تلفن همراه، ساعت و ده‌ها مورد وسایل و اقلام دیگر است و اشیا تحویل شده، در انبار واحد اشیا گمشده به مدت یک سال شرعی نگهداری شده و در صورت تماس یا مراجعه صاحبان اقلام، به آنها تحویل می‌شود.

سرپرست سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین خاطرنشان کرد: چنانچه صاحبان این وسایل پس از گذشت یک سال شرعی به سازمان مراجعه نکنند و نشانه‌ای هم در اشیا موجود نباشد تا از طریق آن به صاحبش دسترسی پیدا شود، طبق فتوای مراجع عظام، اقلام موجود پس از تنظیم صورت جلسه به کمیته امداد امام خمینی (ره) تحویل می‌شود تا مطابق صلاحدید این نهاد که تحت نظر ولی فقیه فعالیت می‌کند در اختیار نیازمندان قرار گیرد.

وثوق‌نیا اضافه کرد: از میان این اقلام، تعداد ۶۵ مورد به صاحبان آنها تحویل شده و ۱۹ فقره کارت شناسایی شامل: عابربانک، کارت ملی و شناسنامه تحویل اداره پست و اداره ثبت احوال شده است تا برای صاحبان آنها ارسال شود.

وی تصریح کرد: موارد باقی مانده نیز که پس از گذشت یک سال شرعی، صاحبان آنها به سازمان تاکسیرانی مراجعه نکرده‌اند و هیچ گونه نشانه‌ای برای شناسایی صاحبان آنها وجود ندارد، به کمیته امداد امام خمینی (ره) تحویل می‌شود تا در اختیار نیازمندان و افراد تحت پوشش این نهاد قرار بگیرد.

سرپرست سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین گفت: شهروندانی که اشیا خود را داخل تاکسی‌ها جا می‌گذارند می‌توانند در ساعت اداری با واحد اشیا گمشده سازمان تاکسیرانی به شماره ۳۳۸۴۸ داخلی ۱ یا شماره ۳۳۸۴۸ داخلی ۱۲۵ تماس حاصل نمایند و مشخصات وسایل جا مانده را با شماره تماس خود به مسئول واحد اشیا گمشده اعلام نمایند تا در صورت پیدا شدن اشیا توسط تاکسیرانان، در سریع‌ترین زمان ممکن اشیا به آنان بازگردانده شود.

کد خبر 608357

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.