عصرانه خبری شهرهای ایران در ششم مهرماه

در این بسته خبری از پاکسازی ۷۰ درصد معابر مهران از پسماند تا فرسودگی ناوگان حمل و نقل شهری یاسوج و نجات ۶۵۰ نفر از مرگ توسط آتش‌نشانان قزوینی را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای ایران در عرصه‌های مختلف عمرانی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود، در این بسته خبری ایمنا، (کوتاه از شهرهای ایران) سرفصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

پاکسازی ۷۰ درصد معابر مهران از پسماند ایام اربعین

محمد نادعلی پور، شهردار مهران گفت: نظافت و پاکسازی داخل شهر مهران، پل زائر و پارکینگ‌های اربعین و برکت از زباله و پسماند زائران اربعین کماکان ادامه دارد و تاکنون حدود ۷۰ درصد انجام شده است.

فرسودگی ناوگان حمل و نقل شهری یاسوج

عبدی دانش مقدم، رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری یاسوج تاکید کرد: ناوگان حمل و نقل شهری یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد فرسوده شده و نوسازی این ناوگان نیازمند چاره جویی اساسی است.

نجات ۶۵۰ نفر از مرگ توسط آتش‌نشانان قزوینی

قدیر موسی‌خانی، رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین از اجرای ۲ هزار و ۷۹ عملیات امداد و نجات و اطفای حریق در ۶ ماه نخست امسال با ۱۳۳ مجروح، ۳۳ فوتی و ۶۵۰ نجات یافته خبر داد.

کیفیت پایین خدمات‌رسانی تاکسی رانی در برخی از خطوط شهر بجنورد

حمیدرضا شافعی، مدیر عامل سازمان تاکسی و اتوبوس‌رانی شهرداری بجنورد از کیفیت پایین خدمات تاکسی‌رانی در برخی از خطوط این شهر خبر داد.

نصب چراغ‌های راهنمایی هوشمند در چهارراه‌های شهر

علی ضیاءالدینی، شهردار زرند گفت: تاکنون دو مجموعه چراغ راهنمایی و رانندگی هوشمند در چهارراه‌های برق و ولی‌عصر (عج) نصب شده است.

تملک ۷ هزار مترمربع از اراضی شهری

محمد مقتومی، شهردار مراغه گفت: به منظور احداث پل دخیل و اتصال مسیر میدان عبدالقادر تا بلوار طبیعت، اراضی واقع شده در مسیر توسط شهرداری تملک شده است.

کد خبر 608351

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.