حمایت سرنوشت ساز برای بیت کوین

بیت کوین سطح حمایتی خوبی را در محدوده ۱۸ هزار دلار پیش رو دارد، پیش بینی می‌شود که اگر این سطح از دست برود احتمال ریزش بیشتری متوجه این رمزارز باشد، در حال حاضر این محدوده حفظ شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، بازار رمزارزها امروز ریزش سنگینی را تجربه کرد، بیت کوین با افت هفت درصدی به محدوده ۱۸ هزار دلار رسید و در صورتی که این محدوده از دست برود، احتمال ریزش بیشتر این رمزارز وجود خواهد داشت، سایر رمزارزهای بازار نیز وضعیت مشابهی را تجربه کردند، وضعیت ترس در بازار افزایش پیدا کرده است، دامیننس بیت کوین نیز روند نزولی به خود گرفته است.

آخرین تحولات قیمتی رمزارزهای برتر بازار

بیت‌کوین (BTC): ۱۸ هزار ۷۴۷ دلار

تغییرات: افت ۷.۴۲ درصدی

اتریوم (ETH): یک هزار ۲۸۰ دلار

تغییرات: افت ۷.۶۰ درصدی

بایننس‌کوین (BNB): ۲۶۹ دلار و ۴۳ سنت

تغییرات: افت ۵.۴۷ درصدی

ریپل (XRP): ۰.۴۲۲ دلار

تغییرات: افت ۱۲.۳۰ درصدی

کاردانو (ADA): ۰.۴۲۹ دلار

تغییرات: افت ۶.۸۰ درصدی

سولانا (SOL): ۳۲ دلار و ۲۹ سنت

تغییرات: افت ۶.۶۹ درصدی

دوج‌کوین(DOGE): ۰.۰۵۹۴ دلار

تغییرات: افت ۵.۲۷ درصدی

پالیگان (Polygon): ۰.۷۲۶ دلار

تغییرات: افت ۶.۹۴ درصدی

پولکادات (DOT): ۶ دلار و ۲۹ سنت

تغییرات: افت ۶.۹۳ درصدی

ترون (TRON): ۰.۰۵۹۰ دلار

تغییرات: افت ۲.۷۳ درصدی

اوالانچ (Avalanche): ۱۶ دلار و ۹۳ سنت

تغییرات: افت ۷.۰۲ درصدی

تحلیل تکنیکال بیت کوین

حمایت سرنوشت ساز برای بیت کوین

حمایت: ۱۸ هزار دلار.

مقاومت: ۲۴ هزار ۲۸۱ دلار.

پیش بینی: بیت کوین سطح حمایتی خوبی را در محدوده ۱۸ هزار دلار پیش رو دارد، پیش بینی می‌شود که اگر این سطح از دست برود احتمال ریزش بیشتری متوجه این رمزارز باشد، در حال حاضر این محدوده حفظ شده است.

(سیگنالی در خصوص خرید و فروش نیست)

دامیننس

دامیننس بیت کوین: ۴۰.۸۷ درصد.

دامیننس اتریوم: ۱۷.۸۸ درصد.

حمایت سرنوشت ساز برای بیت کوین

(منظور از دامیننس یک ارز دیجیتال، درصد سهم ارزش دلاری آن ارز در مقایسه با ارزش دلاری کل ارزهای دیجیتال در دنیا است. یعنی یک ارز دیجیتال چه میزان از سهم بازار را به خود اختصاص داده است)

ارزش بازار رمزارزها در مقابل حوزه دیفای

ارزش بازار رمزارزها ۸۳۶ میلیارد دلار.

ارزش بازار حوزه دیفای ۴۲ میلیارد دلار.

حمایت سرنوشت ساز برای بیت کوین

شاخص ترس و طمع

کاهش از سطح ۲۴ واحد به ۲۰ واحد.

حمایت سرنوشت ساز برای بیت کوین

مدیرعامل پلتفرم ورشکسته سلسیوس استعفا داد

در حال حاضر، کریس فرارو، مدیر مالی این شرکت به‌عنوان مدیر ارشد بازسازی و مدیرعامل موقت منصوب شده است. سلسیوس یکی از اولین شرکت‌هایی بود که در پی فشار بازار نزولی پس از فروپاشی اکوسیستم ترا در سال جاری اعلام ورشکستگی کرد. کمیته رسمی طلبکاران بدون وثیقه، گروهی از مشتریان سابق سلسیوس که رابط پرونده ورشکستگی این شرکت هستند، اعتقاد دارند که آقای فرارو توانایی نظارت بر پرداخت دارایی بدهکاران را خواهد داشت.

دیفای باید قبل از گسترده‌تر شدن قانون‌گذاری شود

جروم پاول، رئیس فدرال رزرو، روز سه‌شنبه در رویدادی که توسط بانک مرکزی فرانسه برگزار شد، گفت: قانون‌گذاری دیفای با توجه به به تأثیر محدود آن بر اقتصاد واقعی باید با دقت و مدبرانه انجام شود.

وی افزود: زمستان دی‌فای به دلیل نبود پیوند (با اقتصاد) تأثیر قابل‌توجهی بر سیستم بانکی و ثبات مالی گسترده نداشته است.

رئیس فدرال رزرو اضافه کرد که دیفای باید قبل از گسترده‌شدن میان مشتریان خرد، قانون‌گذاری شود. نظرات او نشان می‌دهد که این صنعت برخلاف رکود فعلی بازار، رشد زیادی در آینده خواهد داشت.

یورو دیجیتال برای تسویه تراکنش‌های بین بانکی استفاده خواهد شد

فابیو پانتا، عضو هیئت اجرایی بانک بانک مرکزی اروپا اعلام کرد که از نسخه بانکداری عمده یورو دیجیتال (CBDC) برای تسویه نقل‌وانتقالات بین‌بانکی و انجام معاملات عمده در ذخایر بانک مرکزی استفاده خواهد شد. همچنین، این بانک اخیراً اعلام کرده که در حال همکاری با پنج شرکت خارجی برای نمونه‌سازی رابط کاربری یورو دیجیتال است. پیش‌بینی می‌شود که بانک مرکزی اروپا، حواله یورو دیجیتال را در اوایل سال ۲۰۲۳ عرضه کند.

برنده مزایده خرید وویجر دیجیتال مشخص شد

صرافی FTX با پیشنهادی به ارزش ۱.۴۲ میلیارد دلار، برنده مزایده خرید دارایی‌های شرکت ورشکسته وویجر دیجیتال شد. این پیشنهاد، بر اساس محاسبه منصفانه ارزش بازار تمام دارایی‌های ارز دیجیتال وویجر دیجیتال برای تاریخ مشخصی در آینده ارائه شده بود. تخمین زده می‌شود که رقم این پیشنهاد با قیمت فعلی بازار حدود ۱.۳۱ میلیارد دلار باشد. قرارداد خرید FTX در ۱۹ اکتبر (بیست‌وهفتم مهر) برای تأیید به دادگاه می‌رود و پس آن میان طلبکاران توزیع خواهد شد.

پلیس چین یک پرونده پول‌شویی ۵.۶ میلیارد دلاری ارز دیجیتال را کشف کرد

پلیس شهر هنگ‌یانگ چین روز دوشنبه اعلام کرد که ۹۳ مظنون را به اتهام دست‌داشتن در پرونده ۴۰ میلیارد یوانی (۵.۶ میلیارد دلاری) پول‌شویی با ارزهای دیجیتال دستگیر کرده است. به گفته پلیس، این گروه مجرم برای انجام پول‌شویی ابتدا با پول‌های غیرقانونی خود ارز دیجیتال خریده و پس توکن‌ها را با دلار آمریکا مبادله کرده است. ظاهراً، این پول‌های غیرقانونی از کلاهبرداری‌های مرتبط با خدمات تلفن همراه یا قمار به‌دست آمده است.

اپل خواهان دریافت ۳۰ درصد از فروش بازارهای NFT موجود در اپ استور شد

شرکت اپل اکنون اجازه خرید و فروش NFT‌ها را از طریق برنامه‌های فهرست‌شده در بازار خود صادر کرده، اما مشابه بازار اندرویدی گوگل پلی، خواهان دریافت ۳۰ درصد از فروش این پلتفرم‌هاست. برخی افراد با مقایسه این نرخ با کارمزد استاندارد حدوداً ۲.۵ درصدی بازارهای NFT، از این تصمیم اپل انتقاد کرده‌اند. طبق این گزارش، بازار مجیک ادن (Magic Eden) سولانا پس از اطلاع از این سیاست، حتی با وجود دریافت پیشنهاد کاهش کارمزد به ۱۵ درصد از سوی اپل، برنامه خود را از اپ استور خارج کرد.

رشد ۲۵ درصدی ترا کلاسیک

قیمت ترا کلاسیک پنج دقیقه پس از معرفی مکانیسم توکن‌سوزی بایننس بیش از ۲۵ درصد افزایش یافت. قرار است تا کمیسیون معاملات اسپات و مارجین جفت‌های «LUNC/BUSD» و «LUNC/USDT» سوزانده شود. این تصمیم غیرمنتظره در پی کنار گذاشتن برنامه‌های اولیه این صرافی برای ایجاد حق اشتراک توکن‌سوزی و دریافت مالیات توکن‌سوزی در صورت رسیدن به تعداد مشخصی از مشترک صورت گرفت. مدیر عامل بایننس توضیح داد که دلیل رد پیشنهاد دریافت حق اشتراک، دشواری اجرا از لحاظ فنی و استقبال منفی جامعه ترا کلاسیک بود.

استرالیا آزمایش ارز دیجیتال ملی خود را اواسط سال ۲۰۲۳ آغاز می‌کند

بانک مرکزی استرالیا به‌تازگی وایت پیپر طرح آزمایشی ارز دیجیتال ملی این کشور را منتشر کرده است که نشان می‌دهد مرحله آزمون این پروژه از اواسط سال ۲۰۲۳ میلادی آغاز خواهد شد. در متن وایت پیپر ارز دیجیتال ملی استرالیا آمده است: شناسایی و درک مدل‌های کسب‌وکار نوآورانه، موارد کاربرد، فواید، خطرات و مدل‌های عملیاتی مناسب یک ارز دیجیتال ملی در استرالیا، از اهداف اصلی این پروژه هستند.

نقشه بازار

حمایت سرنوشت ساز برای بیت کوین

کد خبر 608308

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.