شبکه نسیم بدونِ «دورهمی» کنداکتور بست

به نظر می‌رسد شبکه نسیم به دنبال حاشیه‌های پیش‌آمده در خصوص اظهارات اخیر مهران مدیری، «دورهمی» را از کنداکتور خارج کرده است.

به گزارش ایمنا و به نقل از شبکه نسیم، این شبکه با اتمام ماه محرم و صفر، جدول پخشی اعلام کرده است که نامی از «دورهمی» در آن دیده نمی‌شود. در حالی که قرار بود قسمت‌های جدید این برنامه تلویزیونی همزمان با آغاز ماه ربیع‌الاول روی آنتن برود، اظهارات اخیرِ مهران مدیری و حاشیه‌های پیش‌آمده به نظر می‌رسد در غیبت این برنامه در کنداکتورِ تلویزیون، تأثیر داشته باشد.

قرار بود «دورهمی» تا پایان سال ۱۴۰۱ روی آنتن باشد اما اعلام برنامه‌های پاییزی شبکه نسیم این را نشان نمی‌دهد هرچند روابط عمومی شبکه نسیم اعلام کرده که ساعت و زمان پخش دیگر برنامه‌های جدید شبکه نسیم متعاقباً از سوی روابط عمومی این شبکه اعلام خواهد شد.

کنداکتور پاییز شبکه نسیم را در ادامه ببینید:

سری جدید برنامه‌های شبکه نسیم «آب و آتش» و «شوتبال»، برنامه جدید «لالایی» با اجرای گیتی خامنه، «میشه که بشه»، «چهار شگفت‌انگیز»، «ویتامین خ»، «قندون»، «سریال اولین انتخاب»، «هفت ترانه»، «نسیما»، «در حلقه رندان»، «قلقلک»، «نما» و پخش بخش‌های نیمه‌نهایی و فینال برنامه «تهمتن» است.

همچنین همزمان با هفته دفاع مقدس چهار مستند «جنگ و لبخند» به کارگردانی حسین همایون‌فر از سه‌شنبه _پنجم مهرماه_ تا جمعه _هشتم مهرماه_ ساعت ۲۰ از این شبکه پخش می‌شود.

برنامه «قاب عاشقی» نیز از سه‌شنبه تا پنجشنبه هفته جاری ساعت ۲۲ روی آنتن می‌رود که به مرور فیلم «عقاب‌ها» به عنوان پربیننده‌ترین فیلم جنگی تاریخ سینمای ایران با حضور علی مزینانی، تهیه‌کننده این فیلم اختصاص دارد.

همچنین روایتی از فیلم «مرز» به عنوان نخستین فیلم سینمای دفاع مقدس با حضور جمشید حیدری، کارگردان آن در آخرین قسمت از این مجموعه برنامه روی آنتن خواهد رفت.

مسابقه «آب و آتش» به تهیه‌کنندگی غلامرضا بختیاری با اجرای شهاب عباسی و سیاوش مفیدی شنبه تا سه‌شنبه ساعت ۲۳ به روی آنتن می‌رود.

همچنین بخش‌های پایانی از سری اخیر برنامه تهمتن با اجرای بهداد سلیمی و آیدین ختایی، چهارشنبه تا جمعه، از ساعت ۲۳ از شبکه نسیم پخش می‌شود تا قهرمان دوره جدید معرفی شود. نخستین قسمت از این سری، چهارشنبه هفته جاری _ششم مهرماه_ پخش خواهد شد.

برنامه «هفت ترانه» که پیش‌تر با عنوان هفت آوا از شبکه نسیم در ایام محرم و صفر روی آنتن می‌رفت از این پس با اسم هفت ترانه هر شب ساعت ۱۸:۳۰ با پخش موسیقی‌های نواحی و محلی به شکل مسابقه و نظرسنجی پخش خواهد شد.

برنامه دوربین مخفی «نسیما»، محصول دیگری از شبکه نسیم است که از خردادماه پخش خود را آغاز کرده است و در این ایام و در قسمت‌های ۱۰ دقیقه‌ای هربار به موضوعی متفاوت می‌پردازد.

مجموعه تلویزیونی «اولین انتخاب»، به کارگردانی مهدی صباغ‌زاده و به قلم عباس نعمتی و حمید طاهری در ژانر طنز که چند سال قبل از شبکه پنج پخش شده است، از شنبه _نهم مهرماه_ ساعت ۲۰ از شبکه نسیم پخش می‌شود. این سریال درباره پسری به نام مسعود است که به عنوان خواستگار به خانه خانواده پزشکی می‌رود. در پی این خواستگاری ساده اتفاقاتی رقم می‌خورد.

بازیگرانی از جمله اکبر عبدی، مجید مظفری، افشین هاشمی، سعید پیردوست و لاله اسکندری در این سریال به ایفای نقش پرداخته‌اند.

کد خبر 608301

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.