حذف معضلات زیست‌محیطی و بهبود وضعیت گذرهای شهر

شهردار زرند گفت: شهرداری در راستای اجرای طرح بهبود وضعیت گذرهای شهر، تعویض بیش از ۴۰۰۰ متر از جداول فرسوده بلوار فردوسی را با پیش‌بینی بیش از ۲۰ میلیارد ریال اعتبار انجام داده است.

علی ضیاءالدینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به اجرای عملیات جمع‌آوری و تعویض جداول فرسوده بلوار فردوسی، اظهار کرد: شهرداری در راستای ساماندهی فضاهای شهری، زیباسازی و بهسازی منظر و سیمای شهری و ارتقای خدمات‌رسانی به شهروندان در حال انجام عملیات تعویض جداول فرسوده و جدول‌گذاری معابر شهر است.

وی افزود: در اجرای این پروژه بیش از ۴۰۰۰ متر از جداول فرسوده بلوار فردوسی، دو لاین سواره‌رو و دو لاین رفیوژ میانی بلوار فردوسی بهسازی و تعویض می‌شود.

شهردار زرند خاطرنشان کرد: برای اجرای این پروژه بیش از ۲۰ میلیارد ریال اعتبار پیش‌بینی شده است و پس از اتمام این عملیات، روکش آسفالت معبر نیز اجرا می‌شود.

ضیاءالدینی از اجرای عملیات لکه‌گیری و ترمیم نوارهای حفاری شده کوچه خلیلی ۹، آیت‌الله شاهرخی و بهشت زهرا (س) خبر داد و تصریح کرد: عملیات شن‌ریزی، زیرسازی و تسطیح معابر خاکی سطح شهر در دستور کار قرار گرفته است، در راستای حذف معضلات زیست‌محیطی، بهبود وضعیت گذرگاه‌ها، افزایش آرامش بصری و تردد عابران پیاده و خودروها، بهسازی و زیرسازی معابر محله‌هایی که در بودجه سال جاری شهرداری تعریف شده است، انجام می‌شود.

وی گفت: نزدیک شدن به استانداردهای مطلوب شهرنشینی و خدمات‌رسانی بهتر و بیشتر و توزیع یکسان امکانات در سطح شهر از مهمترین اهداف شهرداری در اجرای طرح بهسازی و زیرسازی معابر شهر است.

به گزارش ایمنا، شهر زرند در شمال استان کرمان و در جنوب کمی مایل به شرق ایران است. زرند با استان یزد و شهرستان بافق و شهرهای راور، کرمان، کوهبنان و رفسنجان همسایه است. زرند با مرکز استان ۸۰ کیلومتر و با شهرهای رفسنجان و کوهبنان ۹۰ کیلومتر، با بافق ۱۶۵ کیلومتر و با راور ۸۰ کیلومتر فاصله دارد.

کد خبر 608282

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.