عیادت مدیریت شهری شهرکرد از ماموران مجروح نیروی انتظامی

مجموعه مدیریت شهری شهرکرد از ماموران مجروح نیروی انتظامی عیادت کردند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عبدالصادق نجفی امروز _چهارشنبه ششم مهرماه _ در عیادت از مأموران نیروی انتظامی در بیمارستان آیت‌الله کاشانی شهرکرد، اظهار کرد: تلاش شبانه‌روزی مأموران فراجا و دیگر نیروهای مسلح قابل تقدیر است و امنیت امروز استان چهارمحال‌وبختیاری و کشور حاصل جانفشانی‌های این جوانان است.

سرپرست شهرداری شهرکرد با اشاره به عملکرد فرماندهی و مجموعه نیروی انتظامی استان، افزود: این عملکرد بیانگر کارنامه‌ای موفق در اقدامات پیشگیرانه و مقابله با برهم‌زنندگان امنیت مردم و انجام مأموریت‌های متعدد و رویارویی هوشمندانه با قانون‌شکنان است.

مصطفی حیدری، رئیس شورای اسلامی شهرکرد نیز در این دیدار ضمن تقدیر از فداکاری و ایثار مأموران نیروی انتظامی در انجام مأموریت تأمین امنیت، تاکید کرد: تلاش نیروی انتظامی حفظ امنیت کشور و ادامه دادن راه شهدا است و نیروهای مسلح و پلیس مظهر صلابت و اقتدار هر کشوری هستند.

وی با بیان اینکه نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با جایگاه مردمی و پشتوانه انقلاب و اسلام در پاسداری از جان، مال و امنیت مردم نقشی پررنگی دارد، تصریح کرد: حفظ امنیت مهمترین و سنگین‌ترین مأموریت در نظام اسلامی است که کارکنان انتظامی با شایستگی و توانمندی در اجرای آن سربلند هستند.

به گزارش ایمنا، اعضای شورای اسلامی و سرپرست شهرداری شهرکرد به همراه فرمانده یگان ویژه استان با حضور در بیمارستان آیت‌الله کاشانی در جریان وضعیت جسمانی و روند درمانی مأموران یگان ویژه نیروی انتظامی که در اغتشاشات اخیر استان مجروح شده بودند، قرار گرفتند. در پایان این دیدار مجتبی رحیمی، رئیس مرکز آموزشی درمانی آیت‌الله کاشانی شهرکرد ضمن رضایت از حال عمومی مأموران نیروی انتظامی، گزارشی از روند درمان و معالجه مجروحان ارائه کرد.

مدیریت شهری شهرکرد برای مأموران نیروی انتظامی، آرزوی سلامتی و بهبودی و از زحمات کادر درمان بیمارستان تشکر و قدردانی کردند.

کد خبر 608280

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.