مراتب تشویق و تنبیه در روند بازنگری برنامه ۱۴۰۵ دیده شود

رئیس مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه بازنگری برنامه ۱۴۰۵ آغاز و ابلاغ به مسئولان کمیته‌های پیشران نیز صادر شده است، گفت: در بازنگری برنامه ۱۴۰۵، مراتب تشویق و تنبیه دیده شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مصطفی نباتی‌نژاد امروز _چهارشنبه ششم مهرماه_ در جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان ضمن تسلیت شهادت مظلومانه تعدادی از مدافعان امنیت کشور اظهار کرد: امیدواریم با تفضل خداوند این بحران هر چه زودتر رفع شود.

وی با تشکر از شورای تأمین استان، گفت: وضعیت استان اصفهان در حوادث اخیر نسبت به سایر استان‌ها خوب و نشان از تدبیرهای انجام گرفته است.

رئیس مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: بخش قابل توجهی از قانون شفافیت مربوط به شورا اجرا نشده است که در این خصوص گزارش لازم باید ارائه شود.

وی با بیان اینکه بازنگری برنامه ۱۴۰۵ آغاز و حکم‌های مسئولان کمیته‌های پیشران نیز ابلاغ و صادر شده است، افزود: احساس می‌کنم بخشی از سیستم این برنامه را جدی نمی‌گیرد، لذا از شهردار اصفهان در خواست می‌شود که در بازنگری برنامه، مراتب تشویق و تنبیه دیده شود.

نباتی نژاد اظهار کرد: با توجه به کوتاه شدن روزها و تردد قابل توجه مردم در اماکن خرید، معابر اصلی و بوستان‌ها، بازدید خاص شبانه از سوی کمیسیون حمل و نقل همراه با معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری از شهر انجام تا چالش‌های این حوزه رفع شود.

وی با اشاره به برگزاری نمایشگاه گردشگری و صنایع دستی، اضافه کرد: از اعضای شورای اسلامی شهر و مدیران و شهروندان دعوت می‌کنم که در دوازدهمین دوره نمایشگاه گردشگری و صنایع دستی که با حضور ۳۱ استان کشور برگزار شده، بازدید کنند؛ تلاش‌هایی در این مدت انجام گرفته که باید از فعالان این حوزه حمایت کرد.

کد خبر 608278

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.