صدور ۲۵ پروانه ساختمانی در شهرداری منطقه ۴ قزوین

سرپرست شهرداری منطقه چهار گفت: طی یک ماه اخیر تعداد ۲۵ پروانه ساختمانی، ۵۵۸ مورد ثبت درخواست، ۲۴۷ پاسخ استعلام و هشت فقره صدور پایان کار در این منطقه صادر شده است.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری قزوین، داریوش قاسمی با اشاره به عملکرد واحد شهرسازی طی یک ماه اخیر، اظهار کرد: به منظور رعایت دقیق اصول شهرسازی، انجام ضوابط ساخت‌وساز ساختمان‌های مقاوم و ایمن در سطح شهر طی یک ماه گذشته ۲۵ مورد پروانه ساختمانی در منطقه چهار صادر شده است.

وی افزود: ۹ مورد پروانه احداث بنا، ۱۵ فقره دستور تهیه نقشه، دو مورد اصلاحیه پروانه، شش مجوز تجدید بنا و هشت مورد صدور پایان کار توسط واحد شهرسازی منطقه صادر شده است.

سرپرست شهرداری منطقه چهار خاطرنشان کرد: ۲۴۷ مورد استعلام اعم از پاسخ به ادارات، بانک‌ها، اصناف، تمدید استعلام، "شهروند سپاری_استعلام الکترونیک"، "شهروند سپاری _نقل و انتقال" و سرقفلی صادر و ۲۰ پرونده تخلفات ساختمانی توسط کارشناسان شهرسازی در کمیسیون ماده صد رسیدگی شده است.

قاسمی در خصوص مراحل اداری پاسخ به استعلامات، گفت: شهروندان به منظور طی مراحل اداری متناسب با استعلاماتی که از نهادها و ادارات دولتی، غیردولتی یا دفاتر اسناد رسمی اخذ کرده‌اند به شهرداری‌ها مراجعه کنند.

وی افزود: پرونده مخصوص برای هریک از انشعابات تهیه و پس از کارشناسی و اخذ عوارض مربوطه، جوابیه استعلام تحویل متقاضی یا به ادارات ذیربط ارسال می‌شود.

کد خبر 608277

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.