شرکت‌های دانش‌بنیان، تسهیل‌گر امر توسعه پایدار شهری

مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری تبریز گفت: حلقه وصل و کانال ارتباطی بین شرکت‌های دانش‌بنیان و مدیریت شهری در حال شکل‌گیری است.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری تبریز، رضا خلیلی در نشست مشترک با مدیر مرکز رشد و نوآوری دانشگاه تبریز و منتخبی از مدیران شرکت‌های دانش‌بنیان، اظهار کرد: سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری تبریز در صدد ایجاد ارتباط مستمر با سرمایه‌گذاران در حوزه هوشمندسازی شهری است.

وی شرکت‌های دانش‌بنیان را تسهیل‌گران امر توسعه پایدار شهری خواند و افزود: این سازمان با توجه به رسالت خود در صدد است از طریق سرمایه‌گذاری شرکت‌های دانش‌بنیان و ترغیب سرمایه‌گذاران علاقه‌مند در حوزه هوشمندسازی، سرمایه‌گذاری در جهت توسعه پایدار شهری را انجام دهد.

مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری تبریز با اشاره به همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری شهری استان که توسط استانداری آذربایجان شرقی در مهرماه برگزار خواهد شد، خاطرنشان کرد: در این همایش ۶۲ شهر در کنار کلان‌شهر تبریز بسته‌های سرمایه‌گذاری خود را به نمایش خواهند گذاشت.

وی افزود: جمع کثیری از سرمایه‌گذاران علاقه‌مند تبریزی مقیم شهرهای دیگر در این همایش جمع خواهند شد و این فرصت مناسبی است برای ارائه ایده‌های شرکت‌های دانش‌بنیان در حوزه مدیریت شهری که بتوانند طرح‌های اجرایی خود را ارائه دهند.

به گزارش ایمنا، در این جلسه علی پورزیاد، مدیر پردیس رشد و نوآوری دانشگاه تبریز با اشاره به اینکه بهترین‌های فناوری استان در این مرکز دور هم جمع شده‌اند، با معرفی مدیران شرکت‌ها در حوزه خدمات شهری، ساخت و تولید، عمران، ماشین‌آلات، بازاریابی و دیگر حوزه‌ها خواستار همکاری نزدیک‌تر این مجموعه با شهرداری تبریز شد.

کد خبر 608258

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.