لزوم تکمیل تجهیزات حوزه آتش‌نشانی در بودجه ۱۴۰۲/ حمایت مدیریت شهری از آتش‌نشانان

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: نیازمند ارتقا و تکمیل تجهیزات حوزه آتش‌نشانی هستیم، لذا لازم است در بودجه سال آینده این موضوع مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت‌الاسلام منوچهر مهروی‌پور امروز _چهارشنبه ششم مهرماه_ در جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان در تذکری با اشاره به هفتم مهرماه روز آتش‌نشانی، اظهار کرد: آتش‌نشانی شغل نیست و یک عشق است، لذا باید یادآوری کنیم تذکری را ماه‌های قبل در خصوص نقاط حادثه‌خیز شهری مطرح کردیم که به منظور پیشگیری از حوادث ناراحت‌کننده مانند پلاسکو نسبت به رفع مشکلات نقاط حادثه‌خیز شهر اقداماتی فوری انجام دهند.

وی با اشاره به وضعیت کارکنان آتش‌نشانی، گفت: این افراد با روحیه ایثارگری خود اقدامات خوبی انجام داده‌اند، شهر ما روزانه به طور میانگین ۵۰ حادثه دارد، در این راستا وظیفه مدیریت شهر حمایت از این قشر به واسطه سختی کار آن‌ها است.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: ارتقا و تکمیل تجهیزات حوزه آتش‌نشانی ضروری است، بنابراین باید در بودجه سال آینده این موضوع مورد توجه قرار گیرد.

وی با تقدیر از اقدام انقلابی رئیس‌جمهور در سازمان ملل که از حاج قاسم سلیمانی یاد کرد، گفت: از اقدام انقلابی شهردار تهران نیز تقدیر می‌کنیم که برخی از معاونان خود را در پایان سال اول از کابینه خارج کردند.

مهروی‌پور اظهار کرد: آمده‌ایم که شرایط موجود را تغییر دهیم. در شهرداری اصفهان نیز باید ببینیم اگر مدیری همراه نیست، وی را کنار بگذاریم، البته حق دخالت در عزل و نصب نداریم، اما این رویکرد انقلابی است.

وی با اشاره به حوادث اخیر، گفت: راهپیمایی‌ها و تجمعاتی را در سراسر کشور داشتیم، تمام مردم حضور داشتند و علما نیز حاضر بودند و در روزهای اخیر پیام دادند، بیانیه‌های آن‌ها از جمله آیت‌الله مکارم شیرازی و نوری همدانی نیز راهگشا بود، بنابراین امیدواریم با درس گرفتن از این اتفاقات با بصیرت ویژه از فتنه‌ها عبور کنیم.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به تلاش نیروی انتظامی، گفت: فراجا در این حادثه بسیار خوب عمل کرد و مردم نیز به خوبی از آنها تجلیل کردند.

کد خبر 608254

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.