آغاز ثبت‌نام اینترنتی کارگاه‌های پاییزی کانون

ثبت‌نام اینترنتی کارگاه‌های پاییزی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سراسر کشور از نهم مهرماه آغاز می‌شود.

به گزارش ایمنا و به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون پرورش فکری کودکان، کارگاه‌های پاییزی این کانون در دو سطح ملی و استانی به‌صورت آنلاین و حضوری برنامه‌ریزی شده است و در بازه زمانی شانزدهم مهر تا سی‌ام آذرماه برگزار می‌شود.

بر همین اساس نقاشی، خوش‌نویسی تحریری، نوشتن خلاق، عروسک‌سازی، آزمایش‌های علمی در خانه، انیمیشن، نمایش عروسکی، پاپیه ماشه، نجوم، زیست‌شناسی، بازی و سرگرمی، قصه‌گویی، شبه‌قالی، تصویرسازی، کاردستی، سفال، کلاژ، اریگامی و نقالی از جمله کارگاه‌های آنلاین فصل پاییز است که در دو سطح مقدماتی و تکمیلی برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان با شرط دارا بودن سن چهار سال به بالا برای ثبت‌نام در دوره‌های مجازی از نهم تا چهاردهم مهرماه ۱۴۰۱ فرصت دارند به پایگاه مجازی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به نشانی http://kpf.ir/onlinecourses مراجعه کنند.

در عین حال برای ثبت‌نام اولیه در دوره‌های حضوری نیز علاقه‌مندان نخست باید به سایت کانون به نشانی kpf.ir مراجعه و در یکی از مراکز نزدیک محل سکونت خود ثبت‌نام کنند سپس با تماس یا مراجعه حضوری به آن مرکز در جریان برنامه کارگاه‌های آن قرار بگیرند.

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در حال حاضر دارای ۱۰۳۳ مرکز فرهنگی هنری ثابت، سیار شهری و روستایی و کتاب‌خانه پستی در سراسر کشور است.

کد خبر 608241

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.