مخالفت مسی با تمدید قرارداد پی اس جی

ستاره آرژانتینی نمی‌خواهد سال آینده نیز در تیم پاری سن ژرمن توپ بزند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از پایگاه خبری فوتبال اسپانیا، تصور رایج میان هواداران فوتبال این است که لیونل مسی تا زمان برگزاری جام جهانی قطر هیچ تصمیمی برای آینده خود نخواهد گرفت و بعد از آن احتمالاً تصمیم می‌گیرد که سال آینده چه تیمی را برای بازی کردن انتخاب کند.

لیونل مسی، ستاره آرژانتینی تیم پی اس جی در حالی فصل درخشانی را پشت سر می‌گذارد که هم در تیم باشگاهی خود و هم در رده ملی موفق ظاهر شده است. او که در پاریس روزهای خوبی را سپری می‌کند، تمرکز اصلی خود را بر روی قهرمانی در جام جهانی گذاشته و امیدوار است با تیم ملی کشورش به این مهم دست یابد چرا که این جام جهانی، آخرین فرصت او برای کسب بزرگترین عنوان قهرمانی فوتبال در جهان است.

با وجود این که در گزارش‌های قبلی ادعا شده بود مسی تا پایان جام جهانی تصمیمی درباره آینده‌اش نخواهد گرفت، اما گزارشی از کاتالونیا منتشر شده که ادعا می‌کند مسی فصل آینده در پاریس توپ نخواهد زد و این بازیکن پیشنهاد تمدید قرارداد غول فرانسوی را رد می‌کند.

مسی فصل را به خوبی در پارک دو پرنس آغاز کرده و به نظر می‌رسد دوباره از فوتبال خود لذت می‌برد. با این حال برخی از منابع خبری اعتقاد دارند که او قراردادش را در تابستان آینده تمدید نخواهد کرد. مدیران پاری سن ژرمن گفته‌اند مشخص نیست که آیا پیشنهاد تمدید قرارداد به مسی ارائه کنند یا خیر و ابتدا وضعیت آمادگی او در این فصل را ارزیابی خواهند کرد.

رئیس باشگاه بارسلونا آشکارا درباره بازگرداندن مسی به این تیم صحبت کرده و اعتقاد بر این است که بازگشت به جایی که او ۲۲ سال آن را خانه نامیده یکی از جدی‌ترین گزینه‌های لئو در فصل آینده خواهد بود. البته نباید انتقال به MLS آمریکا و اینتر میامی را نیز دور از انتظار تصور کرد.

کد خبر 608224

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.