ایران _ اندونزی/شروع جام ملت‌ها با مصاف غرب و شرق

تیم ملی فوتسال ایران در نخستین بازی خود در جام ملت های آسیا به مصاف اندونزی خواهد رفت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم ملی فوتسال ایران امروز _چهارشنبه ششم مهرماه_ در نخستین بازی خود در جام ملت‌های آسیا از ساعت ۱۷:۳۰ به مصاف اندونزی خواهد رفت.

دیدار تیم‌های ملی فوتسال ایران و اندونزی

پس از انتخاب تاج به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال، وحید شمسایی سرمربی تیم ملی فوتسال ایران از سمت خود استعفا داد تا چالش‌های تیم ملی فوتسال دوباره شروع شود. این مربی باوجود اینکه در مصاحبه‌ای اعلام کرد "اگر تاج هم بخواهد به تیم ملی برنمی‌گردم"، اما زمان زیادی نگذشته بود که در گفت‌وگویی که با رئیس فدراسیون فوتبال داشت از استعفای خود صرف نظر کرد.

ایران _ اندونزی/شروع جام ملت‌ها با مصاف غرب و شرق

تیم ملی فوتسال ایران چند اردوی تدارکاتی برای آمادگی بیشتر در رقابت‌های فوتسال جام ملت‌های آسیا برگزار کرد. روز قبل از اعزام تیم ملی به کویت اسامی بازیکنان دعوت شده به این رقابت‌ها اعلام شد، اما نامی از بازیکن با تجربه تیم ملی یعنی محمدرضا سنگ‌سفیدی که در اردوی تایلند نیز حضور داشت، نبود.

همچنین اتفاقاتی میان مصطفی نظری و سایر مربیان تیم ملی ایران به وجود آمد که باعث شد وی از جمع سایر اعضای تیم جدا شود و همانند سنگ‌سفیدی، شاگردان وحید شمسایی را در جام ملت‌های آسیا همراهی نکند.

با وجود همه این حواشی تیم ملی فوتسال ایران همراه با سالار آقاپور، سینا پرکاس، سعید مؤمنی، حمزه کدخدایی، علیرضا جوان، محمدحسین بازیار، بهمن جعفری، محمدحسین درخشانی، حسین طیبی (کاپیتان)، مسلم اولادقباد، سعید احمدعباسی و علیرضا رفیعی‌پور راهی کویت شد که تعدادی از این بازیکنان نخستین تجربه خود در جام ملت‌های آسیا را تجربه می‌کنند.

ایران _ اندونزی/شروع جام ملت‌ها با مصاف غرب و شرق

شاگردان شمسایی که در گروه C رقابت‌های جام ملت‌های آسیا حضور دارند در نخستین بازی خود امروز _چهارشنبه ششم مهرماه_ به مصاف اندونزی می‌روند. تیم کشورمان در دومین بازی خود _ جمعه هشتم مهرماه_ رودرروی چین تایپه صف‌آرایی می‌کند و در سومین بازی یکشنبه _دهم مهرماه_ مقابل لبنان قرار می‌گیرد.

در دیگر دیدار گروه سوم چین تایپه برابر لبنان قرار خواهد گرفت. همچنین در دو بازی گروه چهارم، ژاپن و عربستان برابر هم صف‌آرایی می‌کنند و ویتنام مقابل کره‌جنوبی به میدان خواهد رفت.

کد خبر 608204

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.